۰ نفر
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۰

ایسنا نوشت: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده از کشف دو مورد انبار احتکار کالاهای اساسی شامل انواع پودر شوینده، قند، ماکرونی و رب گوجه فرنگی به ارزش تقریبی ۵۱۰ میلیون ریال در شهرستان نقده خبر داد.

در راستای مصوبات ستاد تنظیم بازار و مبارزه با احتکار و اختفاء کالا قربان انوشه طی جلسه ای در جمع خبرنگاران گفت: طی بازرسی های مشترک در سطح شهر با همکاری پلیس اطلاعات نیروی انتظامی و اداره امکان عمومی برابر گزارشات مردمی و حسب هماهنگی فی مابین از دو انبار مقدار ۲۱ هزار و ۶۲۴ بسته پودر شوینده، یک تن قند سفید، ۶ هزار و ۳۰۶ بسته ماکرونی و یک تن رب گوجه فرنگی فاقد مجوز نگهداری، به ارزش تقریبی ۵۱۰ میلیون ریال کشف گردید.

وی ادامه داد:طی هماهنگی با تعزیرات حکومتی شهرستان نقده مقرر شد پرونده مذکور با اتهام احتکار و اختفاء کالا خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیدگی واحکام آن بصورت فوری صادر و اعمال قانون شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نقده گفت: رسانه ای کردن موضوع برخورد با سوء استفاده کنندگان از موقعیت کنونی فضای اقتصادی در صدا و سیما، وبسایت های خبری و نیز فضای مجازی افزایش همکاری های مردمی را به دنبال خواهد داشت.

انوشه اظهار کرد: افزایش نظارتها، تشکیل کمیته ویژه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از جمله گامهای اساسی در برخورد با سودجویان ، محتکران و تنظیم بازارکالاهای اساسی در این برهه از زمان خواهد بود .

وی در پایان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و احتکار به صورت شبانه روزی با شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خوی تماس حاصل فرمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =