عیسی شاهی زارع در نشست تخصصی مسائل و راهکارهای مدیریت منابع آب و سازگاری با خشکسالی در اتاق بازرگانی اردبیل گفت: موضوع آب اگر علمی مدیریت نشود موفق به مقابله با مشکل کم‌آبی نخواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ نشست تخصصی مسائل و راهکارهای مدیریت منابع آب و سازگاری با خشکسالی در اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد.

این نشست که از سوی اداره کل هواشناسی استان اردبیل و اتاق گفتمان آب آذربایجان برگزار می‌شد میزبان کارشناس نهادهای مختلف، استادان دانشگاه و دانشگاهیان و همینطور اعضای اتاق گفتمان آب از اردبیل و آذربایجان شرقی بود.

" از وحدت نظر تا وحدت عمل نهادهای استان" به عنوان شعار این نشست انتخاب شده بود و حاضرین در جلسه در دو نوبت راجع به مشکلات آب در منطقه آذربایجان و راه‌حل‌ها تبادل نظر کردند.

عیسی شاهی زارع، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست اتاق بازرگانی اردبیل در این نشست گفت: موضوع آب اگر علمی مدیریت نشود موفق به مقابله با مشکل کم‌آبی نخواهیم شد.

وی تاکید کرد: برای موفقیت در این مسیر باید ابتدا مشکل و مسائل مربوط به آن را بشناسیم و مورد مطالعه قرار دهیم.

این عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل افزود: چند وقت پیش قرار شد که ایستگاه لایسیمتری در دانشگاه ایجاد شود اما با وجود گذشت زمان زیادی این اتفاق هنوز نیفتاه است، چگونه می خواهیم در این شرایط به مبارزه کم آبی برویم.

عیس شاهی زارع

شاهی زارع همچنین گفت: دستگاه های متولی درمورد این موضوع به صورت جزیره ای کار می کنند و بیشتر اهدافی نهادی دارند. باید یک دست شد و بخش تحقیقات را تقویت کرد تا به نتایج مطلوب برسیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =