نظام تنبیه و تشویق باید در شرکت‌ها اعمال شود

مدیرکل دفتر فن آوری و اطلاعات، توسعه مدیریت و تحول اداری منابع آب ایران در جلسه ای که با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و دیگر مدیران آب منطقه ای لرستان در دفتر مدیرعامل این شرکت داشت، برنامه ریزی و نظارت قوی و مستمر مدیران را در پیشبرد اهداف شرکتها و سازمان ها حیاتی دانست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید حسن مهدوی فر با بیان این مطلب که امروز عصر انفجار اطلاعات و عصر خدمت رسانی است، عنوان کرد: با توجه به سیاست های کلی نظام و چشم انداز پیش رو نقش مدیران ارشد در ارائه خدمت به مردم بسیار موثر است.

مدیرکل تحقیقات و منابع انسانی منابع آب ایران افزود: مدیران باید خودشیفتگی و خود برتر بینی که از آفت های شخصیتی است را از خود دور کرده و با تقویت‌ باورهای دینی، فضای همدلی، همکاری‌ وکار تیمی را فراهم کنند .

نظام تنبیه و تشویق باید در شرکتها اعمال شود
ایشان تاکید کرد: جو حاکم بر سازمان باید ارائه خدمت باشد و نظام تنبیه و تشویق باید در شرکت ها اعمال گردد.

در ادامه این نشست مدیرعامل آب منطقه ای لرستان اظهار داشت: ساخت سدها و بندهای انحرافی بعد از انقلاب در استان صورت گرفت و در زمان کنونی پروژه هایی از جمله سد مخملکوه، سد شهید بروجردی، سد تاج امیر، سد آبسرده، شبکه کاکارضا و سد زیبا محمدکه در فریز بوده و تعطیل شده بودند با پیگیریهای شرکت، نمایندگان و استاندار لرستان موفق به دریافت ردیف اعتباری و موافقت نامه شده و شروع به کار کردند.

به کار گیری و جذب بانوان و نیروهای جوان در پست‌های مدیریتی
رضا میرزایی اضافه کرد: از دیگر اقدامات انجام شده، به کارگیری و جذب بانوان و نیروهای جوان در پست های مدیریتی ارشد و پایه، واگذاری دو پروژه به بخش خصوصیدرسال ۹۷ و تکمیل ۸ ایستگاه پمپاژ دیگر تا پایان اردیبهشت ۹۸ توسط بخش خصوصی، دریافت تندیس برنز در سال ۹۶ و تندیس نقره در سال ۹۷در بحث مشتری مداری می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =