باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: جوانان بصره در حرکتی نمادین و به منظور نشان دادن عمق برادری دو ملت، محل تعرض در ساختمان قبلی کنسولگری ایران را آب و جارو کردند.

اقدام جوانان بصره برای نشان دادن عمق برادری بین ایران و عراق

این افراد همچنین با برافراشتن و نصب پرچم ایران و نیز نصب تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی در نقاط مختلف این ساختمان، همبستگی خود را با دولت و مردم ایران به نمایش گذاشتند.

اقدام جوانان بصره برای نشان دادن عمق برادری بین ایران و عراقروز گذشته نیز ساختمان جدید کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر بصره افتتاح شد.

اقدام جوانان بصره برای نشان دادن عمق برادری بین ایران و عراقجمعه گذشته عده‌ای از افراد تحریک شده از سوی بیگانگان اقدام به آتش زدن کنسولگری ایران در بصره کردند.

49311


برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یکی IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    43 2
    عجب... پس بیاین یک مقدار دیگه باز بهشون پول بدیم و هواشون رو داشته باشیم. آخه اینا بعد از آتش زدن خاک کشورمون در عراق، دو تا آجر رو جابجا کردن. ما خیلی مدیونشونیم.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
    34 3
    اینجا مگه همون کنسولگری خودمون نبود .بالاخره باید پرچم هر کشوری بالای سر کنسولگری باشه یا نه
  • پویان IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۳
    10 38
    متسفانه توی عراق هم مثل ایران هستند افرادی که پیوسته ضد اسلام و مسلمانان و روابط خوب ما با کشورها و ملت های مسلمان، توطئه چینی کرده و در شبکه های اجتماعی حرف مفت زده و نفاق پراکنی میکنند. شیعان ایران و عراق رابه خوبی با هم دارند و این توطئه ها و دشمنی های ساختگی افراد ضد دین، راه به جایی نخواهد برد.
  • بی نام A1 ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
    3 0
    شمس تبریزی شنبه 24 شهریور 1397 16:24:29 : راستش کامنت هاتو هر کی خونده فهمیده افکارت عین داعشه. شما چند وقته که داری آب و جارو می کنی....