در روز شنبه ۲۴ شهریور، اخباری درباره واکنش سیداحمد خمینی به انتقادات از حضور خاص او در یک هیات، رسوایی تازه‌ای برای اعضای شورای شهر و حمله به سفارت ایران در پاریس مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، واکنش سیداحمد خمینی به انتقادات از حضور خاص او در یک هیات در صدر اخبار نشست. عکسی از احمدی‌نژاد در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین خواستند بدانند رئیس صداوسیما رفتنی است؟

در سرویس اقتصاد، با پولی که مردم به حساب سایپا ریختند، می‌شود یکی از شرکت‌های بنز، لامبورگینی، فیات یا تویوتا را خرید پربازدید شد. کاربران خبر سکه در کانال ۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان، دلار ۱۳.۷۰۰ تومان را هم خواندند. ماجرای پیامک اشتباهی که شرکت مخابرات برای صاحبان تلفن همراه می فرستد نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، واکنش پیمان معادی به سود هنگفتی که سایپا از خرید مردم کسب کرد پربازدیدترین خبر بود. عکسی از فیگور بامزه پارسا پیروزفر، ۳۷ سال پیش نیز دیده شد. کاربران همچنان تحت تاثیر اخبار درگذشت سعید کنگرانی بودند و واکنش اینستاگرامی هنرمندان به درگذشت او را خواندند.

در سرویس جامعه، خبر چه کسی سنگ قبر نخست‌وزیر ایران را شکست؟ مورد توجه قرار گرفت. رسوایی تازه‌ای برای اعضای شورای شهر دیگر پربیننده این سرویس بود.

در سرویس بین‌الملل، استفاده از موشک‌های نامرئی در رزمایش روسیه خبر پربازدیدی شد. تصاویری از نخست‌وزیر هند در مراسم سوگواری امام حسین (ع) خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. حمله به سفارت ایران در پاریس نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، عکس خطرناک استقلال پربازدیدترین بود. توهین عجیب روی کین به سرمربی ایران نیز توجه کاربران را در پی داشت. گفت‌وگویی با ریحانه درفشی قربانی سوختهٔ شورای شهر بابل دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =