کیهان کلهر (نوازنده کمانچه‌ و آهنگساز) از کنسرت‌ها و دیگر برنامه‌های هنری‌اش در اروپا، آمریکا و آسیا خبر داد. سوئد، هلند، چین و آمریکا میزبان این هنرمند خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیهان کلهر، نوازنده کمانچه، همراه با چند چهره هنری موسیقی جهان، تعدادی کنسرت و برنامه هنری را در سه قاره آمریکا، اروپا و آسیا اجرا خواهد کرد. 

کیهان کلهر، در چند پست اینستاگرامی، فهرست برنامه‌های هنری و کنسرت‌های جهانی خود را منتشر کرد. او نوزدهم اکتبر (جمعه 27 مهر) در اوپسالای سوئد به همراه اردال ارزنجان (نوازنده باغلاما از ترکیه) روی صحنه می‌رود. اجرای بعدی کلهر، بیست اکتبر (شنبه 28 مهر) در تیلبورخ هلند باز هم به همراه اردال ارزنجان است.

کیهان کلهر، بیست و چهارم اکتبر (چهارشنبه دوم آبان) در هانگژو چین همراه با گروه جاده ابریشم و یویوما به اجرا می‌پردازد.

این موسیقی‌دان، بیست و پنجم اکتبر (پنجشنبه سوم آبان) در پکن چین کارگاه تحلیلی دارد و بیست و ششم اکتبر (جمعه چهارم آبان) در پکن چین به همراه گروه جاده ابریشم و یویوما روی صحنه می‌رود.

او سوم نوامبر (12 آبان) در اورلاندو امریکا به همراه ارکستر اورلاندو، به رهبری کالین جاکوبسن، کنسرت دارد و سی نوامبر (نهم آذر) در دانشگاه رایسِ هیستون امریکا، کارگاه تحلیل موسیقی برگزار می‌کند.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mim A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    1 0
    با هر کارت ملی یدونه بلیط میشه خرید؟