ترجمه کتاب «اصول جمع آوری کمک‌های مردمی» نوشته ریچارد مینتزر با محوریت بررسی روش‌های موثر جذب کمک‌های مردمی روانه بازار کتاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «اصول جمع آوری کمک‌های مردمی» نوشته ریچارد مینتزر، با تالیف و ترجمه رضا درمان و سودابه درمان منتشر و راهی بازار نشر شد.

این کتاب که برای اولین بار به فارسی ترجمه می‌شود، در 18 فصل به بررسی روش های موثر جذب کمک های مردمی در سازمان های خیریه و مردم نهاد می پردازد. ریچارد مینتزر روزنامه نگار آمریکایی و صاحب بیش از 80 اثر در زمینه راه اندازی کسب و کار و توسعه مشاغل و کارآفرینی مبتنی بر شیوه های عملی و تجربی است و در این کتاب به مباحثی از جمله انتخاب نحوه جمع‌آوری کمک، سازمان‌دهی گروه‌ها، پرورش مهارت‌های مورد نیاز برای یک مراسم موفق، ابزار ارتباط و شیوه کار، تبلیغ، جمع‌آوری پول با کمک شرکت‌های تجاری، مشارکت کودکان و نوجوانان، اندازه‌گیری موفقیت و... می پردازد.

در بخشی از یادداشت مترجمان کتاب آمده است: «اکثر سازمان‌های مردم نهاد ایرانی در تامین منابع مالی خود متکی بر حمایت‌های یک نفر، یا یک شرکت، یا یک گروه خاص هستند. این در حالی است که پایداری مالی یک سازمان به واسطه بودن در بطن مردم حاصل می‌شود. این کتاب علی رغم روش تنظیم مندرجات و ترتیب مطالب آن، در حقیقت یک دستورالعمل نحوه برگزاری مراسم برای جمع آوری پول از مردم نیست و در واقع مجموعه ای است از ایده‌های متفاوت در هر بخش که امیدواریم بتواند ذهن شما را تحریک نموده و موجب خلاقیت و ابداع روش‌های جدید، سفارشی کردن روش‌های کتاب با توجه به امکانات و نیازهای سازمان خودتان و یا حتی بهبود روش‌های معمول و مورد استفاده در سازمان‌تان شود.»

اصول جمع آوری کمک‌های مردمی 332 صفحه دارد و توسط انتشارات دستان منتشر و به قیمت 30هزار تومان به فروش می رسد. عواید حاصل از فروش این کتاب به ساخت مدرسه و ارتقای دانش دانش‌آموزان مناطق محروم اختصاص خواهد یافت.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 781472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =