در مراسمی با حضور مهندس اسلامی، استاندار مازندران و امیردریادار مهندس رستگاری، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در تنها شرکت تولید کننده موتور های دیزل سنگین خاورمیانه، خط تولید موتور دیزل 1300 اسب بخار افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین منطقه مازندران،استاندار مازندران، گفت: تحریم های امریکا هیچ تاثیری در اراده ملت ما ندارد. دولت مصمم است که با چپاولگران قاطعانه، مقابله کند و نگذارد به مردم آسیب برسد.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی در مراسم رونمایی از خط تولید موتور دیزل 1300 اسب بخار در شرکت دسا آمل با اشاره به این که این شرکت با گام گذاشتن در مسیر جریان دانشی و ایجاد تنوع در فرآیند و سبد محصول موجب رونق و شکوفایی آن شد و این مسیر راهبرد اصلی شکوفایی صنعت و تولید است، افزود: حق باوری مردم ایران اسلامی و مسیری حقی که با لبیک به ندای حضرت امام (ره) در دست یابی به استقلال در آن گام گذاشتند، شایسته ظهور بالاترین دستاوردهای نوین جهانی در سرزمین ماست.

استاندار با بیان این که شرکت دسا با اتخاذ مسیر جایگزین و تعریف پروژه های جدید و بهره گیری از حمل و نقل ترکیبی و سیستم های نوین انرژی در شرایطی بسیار سخت موجب عبور این شرکت به فضایی جدید و شکوفا شد، خاطر نشان ساخت: با هدف گذاری 2000 مگاواتی که برای تامین انرژی با اولویت واحدهای مقیاس کوچک و تسهیلات ارزان قیمتی که برای رونق تولید در نظر گرفته شده است، مدل این شرکت می تواند توسعه یابد و مدیران دست اندرکار باید با جدیت در این راستا اهتمام نمایند.

اسلامی با اشاره به این که زنجیره تامین، نکته بسیار درستی است که در صنایع ما باید شکل بگیرد و برآنیم تا یک واحد 500 مگاواتی نیروگاهی در آمل راه اندازی کنیم که می تواند منتهی به زنجیره کامل طراحی مهندسی و ساخت تولید که زنجیره تامین را شکل می دهد، گردد، گفت: همچنین با راه اندازی واحدهای مونتاژ و خدمات پس از فروش حلقه های مفقوده ما در تولید و صنعت تکمیل می شود و با قوی شدن حلقه های فنی و مهندسی در عین حال با وجود شکل گیری مشاغل دانش بنیانی، می توانیم اشتغال فارغ التحصیلان را رونق دهیم.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در مازندران نیازمند صنایع دریایی و در حال توسعه دریا هستیم و اقتصاد دریا محور یکی از شعارها و برنامه های ماست و آرزوی دیرینه مردم مازندران است که از دریا بهره گیری کنند، خاطرنشان ساخت: با پیگیری و جدیت شرکت صدرا را احیا کردیم و امروز این شرکت بسیار فعالانه کار می کند. زنجیره لجستیک دریایی و شناورهای مورد نیاز باید استقرار یابد تا قدرت دریایی ما را قوت بخشد.

مقام عالی دولت در استان هم چنین در ادامه با اشاره به این که تحریم های امریکا هیچ تاثیری در اراده ملت ما ندارد، افزود: عصبانیت امریکا از ما بخاطر رفتار ما در منطقه نیست بلکه برای شکستن باور ماست.

وی با اشاره به این که انقلاب کردیم تا از زیر سلطه امریکا خارج شویم، استقلال داشته باشیم و خودمان برای منافع ملی مان تصمیم بگیریم و اقدام کنیم، ابراز داشت: در این چهل سال تمام رفتارها و توطئه های امریکا نشان می دهد که لحظه ای از تفکر خود که نابودی انقلاب اسلامی است دست نکشیده است. در این سال ها گرچه دشمنان شیوه هایشان را تغییر دادند ولی نیت شان هیچ گاه تغییر نکرده است. آن ها با شعار آزادی، دموکراسی و حقوق بشر؛ منافع و نقشه های خود را دنبال می کنند در حالیکه در ایران، انقلاب اسلامی با اراده و مشارکت مردم تحقق یافته و مردم با حضور در انتخابات آزاد و با آرای خود، نوع حکومت را تعیین نموده اند. دشمن می خواهد این دستاوردها را نابود شود.

استاندار با بیان این که قانون اساسی ما را خبرگان منتخب مردم تنظیم کرده اند، گفت: دشمنان با قانون اساسی ما مشکل دارند. قانون اساسی ما جز شرف، عزت و منزلت مردم ما را نمی خواهد. هدف انقلاب اسلامی، سعادت مردم و آزادی بشر از یوغ استعمار است.

اسلامی با اشاره به این که تروریست ها در دامن دشمنان ما پرورش یافتند و ایران اسلامی به خواست کشورهای منطقه به صورت قانونی کمک می کند، اظهار نمود: اینکه ایران و جمهوری اسلامی تسلیم زور نمی شود و برای دفاع از خود، بنیان دفاعی ایجاد کرده است حکم خداوند متعال است. فرمان خداست و ما هم تابع قرآن و حکم خداوند هستیم. شما دشمنان ایران اسلامی می خواهید قدرت دفاعی که نقطه قوت ماست را نابود کنید تا نتوانیم از خود حفاظت کنیم و شما ما را سرکوب کنید.

استاندار با بیان این که دشمن می خواهد با ایجاد ابرتورم، آثار روانی بجای بگذارد و زمینه سودجویی را با اذناب خود فراهم کند، افزود: دولت مصمم است که با چپاولگران قاطعانه، مقابله کند و نگذارد به مردم آسیب برسد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به این که بحمدالله ظرفیت ها در کشور، غنی است و هیچ دلیلی برای وابستگی به خارج نداریم، بیان داشت: کسانی که آب به آسیاب دشمن می ریزند و تقاضای کاذب برای ارز ایجاد می کنند، خزانه کشور را خالی می کنند و هدفشان تسلیم کشور در برابر امریکاست، بدانند حیاتشان رو به پایان است و نظام به آن ها بیش از این اجازه نمی دهد که با مقدرات ملت بازی کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =