اولین خط پروازی بومی مازندران -وارش ایرلاین- با حضور آیت ا...طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، ومحمداسلامی ، استاندار مازندران و مسئولین کشوری و استانی افتتاح شد. ‎

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین ازساری ، محمد اسلامی در این مراسم در فرودگاه ساری با بیان این که شکل گیری این خط پروازی یکی از حلقه های مفقوده و ظرفیتی مورد نیاز و اثرگذار بر توسعه استان است، افزود: استفاده از صنعت هوایی یکی از ضرورت هاست و پرواز باید جایگاه خود را در برنامه و زندگی مردم پیدا کند.

استاندار، با اشاره به این که صنعت هوایی موجب رشد گردشگری و اقتصاد می شود، ادامه داد: این صنعت با ارایه برنامه یی منظم مردم را منتفع می کند و با ایجاد یک شبکه، نیازهای همه جانبه را برآورده می کند.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به این که یکی از الزامات در صنعت هوایی مازندران، ترمینال ترانزیت است، عنوان کرد: باید این سامانه توسعه پیدا کند تا با ایجاد خط ترانزیت، مسافر بیشتری با وارش جابجا شود.

شرکت هواپیمایی وارش ایرلاین با 4 فروند هواپیمای بوئینگ 737 فعالیت خود را آغاز نموده است و تا پایان سال یک فروند هواپیمای دیگر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

قابل ذکر است، پس از مراسم افتتاحیه؛ جمعی از خانواده های معظم شهدا، نخبگان و چهره های منتخب حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اقتصادی و گردشگری در سفر یک روزه با پرواز وارش ایرلاین عازم مشهد مقدس شدند.

خط پروازی بومی وارش

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =