چومبوک موتورز کره جنوبی و شانگهای چین با پیروزی برابر رقبای‌شان صدرنشین گروه‌های E و F شدند.

به گزارش ایسنا، در روز نخست هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق، ۴ دیدار در گروه‌های E و F برگزار شد.
در گروه E کاشیوا ریسول ژاپن، مقابل تیانجین چوانجیان به تساوی یک بر یک رسید. در این دیدار کریستیانو در دقیقه ۵۲ برای کاشیوا و پاتو در دقیقه ۸۹ برای تیانجین گلزنی کردند.
همچنین کریستیانو در دقیقه ۳۰ این دیدار یک پنالتی برای کاشیوا از دست داد.
در دیدار دیگر این گروه کیچه هنگ کنگ که دیگو فورلان را در اختیار دارد در خانه مقابل چومبوک موتورز کره جنوبی با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب شد. تمامی گل‌های این دیدار در نیمه نخست به ثمر رسید. مرد نخست این دیدار آدریانو بود که در دقیقه ۶ (پنالتی)، ۱۵ و ۴۶ (پنالتی) برای نماینده کره جنوبی هت تریک کرد.

همچنین کیم جیم سو در دقیقه ۲۶، تیاگو آلوز در دقیقه ۳۲ و لی دونگ گوک دقیقه 90 دو گل دیگر چومبوک موتورز را به ثمر رساندند.

با این نتایج چومبوک موتورز ۶ امتیازی شد تا صدرنشین گروه E شود. پس از این تیم تیانجین با ۴، کاشیوا ریسول با یک و کیچه بدون امتیاز در رده‌های بعدی این گروه قرار گرفتند.

همچنین در دو دیدار گروه F ابتدا اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان کاوازاکی ژاپن بود که نماینده کره جنوبی توانست با نتیجه ۲ بر یک کاوازاکی را شکست دهد. در این دیدار جانگ در دقیقه ۴۲ و لی یئونگ جائه در دقیقه ۶۶ برای اولسان و چاینه در دقیقه ۸۶ برای کاوازاکی گل زدند.

همچنین در دیگر دیدار این گروه شانگهای SIPG چین که هالک و اسکار را در اختیار دارد، با پیروزی قاطع ۴ بر یک ملبورن ویکتوری استرالیا را بدرقه کرد.
در این دیدار هالک در دقیقه ۲۷ (پنالتی)، لی ووی در دقیقه ۴۱ و اسکار در دقیقه ۴۷ و ۷۷ گل‌های شانگهای را به ثمر رساندند. همچنین بریشا در دقیقه ۶۹ از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های خورده ملبورن را جبران کرد.
با این نتایج شانگهای ۶ امتیازی شد و صدرنشین گروه F نام گرفت. پس از این تیم اولسان با ۴ امتیاز، ملبورن ویکتوری با یک امتیاز و کاوازاکی بدون امتیاز در رده‌های بعدی این گروه قرار گرفتند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =