۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۲

در عصر ارتباطات، در هزاره سوم و در این دوران که دنیا به مفهوم واقعی کلمه شبیه یک دهکده شده، تکنولوژی و ابزارهای ارتباط جمعی، به ویژه همین فضای مجازی که هنوز کارکرد درستش را یاد نگرفته‌ایم، مرزها را از میان برداشته و فاصله‌ها را از بین برده و واقعاً دیگر مهم نیست آدم‌ها چقدر از هم دور باشند چرا که همین ابزار، آن‌ها را به هم می‌رساند.

همین حالا ما در ایرانیم و ملی‌پوشان در روسیه اما انگار دیوار به دیوار هم هستیم. در چنین شرایطی، هر آن‌چه این روزها در رسانه‌های ورزشی ایران نوشته شود، ساعتی بعد به وضوح در اختیار و دسترس ملی‌پوشان قرار می‌گیرد. بیست سال پیش وقتی تیم ملی در جام جهانی ۹۸ فرانسه حضور داشت، ملی‌پوشان حاضر در جام جهانی به خانواده‌های خود سپرده بودند هر چه روزنامه‌های ورزشی به خصوص خبرورزشی می‌نویسند را تلفنی به آن‌ها بگویند و حالا در روسیه این کانال‌های تلگرامی، پیج‌های اینستاگرامی و سایت‌های رسمی و غیر رسمی هستند که نوشته رسانه‌های ورزشی را به ملی‌پوشان منتقل می‌کنند و این روزها باید خیلی مراقب باشیم، نوشته‌های‌مان در جهت حمایت از تیم ملی و افزایش روحیه ملی‌پوشان باشد و به شاگردان کی‌روش برای درخشش در روسیه انگیزه و انرژی بدهیم.

همان‌طور که خداداد عزیزی سه‌شنبه در برنامه عادل فردوسی‌پور گفت «چشم ملی‌پوشان در روسیه به برنامه‌های تلویزیون و نوشته‌های روزنامه خبرورزشی است،‌ تا حمایت شوند.» واقعاً همین‌طور است، نوشته‌های ما و همکاران‌مان در سایر رسانه‌ها این روزها باید در راستای حمایت از تیم ملی باشد. هر نوشته مثبتی حتی اگر ذره‌ای به تیم ملی انرژی مثبت برساند، می‌تواند بخشی- هر چند جزئی- از برنامه بزرگ موفقیت تیم ملی شود.
ما برای همین کار، در خبرورزشی قلم می‌زنیم، برای حمایت از تیم ملی، برای قدردانی از سرداران فوتبال ایران که حالا حکم سربازان وطن را دارند. خیال خداداد عزیزی عزیز هم راحت باشد، حتماً حواس‌مان هست نوشته‌های‌مان به تیم ملی انرژی بدهد، حتماً...

* این یادداشت در سرمقاله پنج‌شنبه ۲۴ خرداد روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =