تسنیم نوشت: جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: ‌آمریکا، صهیونیست و انگلیس‌ ‌۶ برنامه شامل خروج آمریکا از برجام، افزایش سرسام‌آور قیمت دلار‌، ‌تورم در حد ورشکستگی و جلوگیری از بازگشت ایران به بحث هسته‌ای را در دستور کار دارند.

حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در همایش در امتداد امام(ره) که در مجتمع بعثت برگزارشد، نخستین محور سناریوها و راهبردهای آمریکا برای مقابله با ایران را فشار نظامی عنوان کرد و گفت: طراحی‌های دشمن از حدود 4.5 سال پیش آغاز شد که سرویس های مختلف اطلاعاتی با محوریت سه ضلع موساد رژیم صهیونیستی، MI6 انگلیس و CIA  آمریکا که بقیه سرویس‌های اطلاعاتی دنیا را زیرپوشش دارند وارد عمل شدند که به انقلاب ضربه وارد کنند.

مصلحی

مصلحی با بیان اینکه محور دوم این راهبردها  فشار سیاسی است، خاطرنشان کرد: در این محور حرکت‌ها و فعالیت‌هایشان دیپلماتیک است و به دنبال یک اجماع جهانی برای مقابله با ایران هستند که  تعابیر، مدیریت و حکمت مقام معظم رهبری در سطح دنیا با این اقدامات آنها مقابله می‌کند و بسیاری از نقشه‌های آنها را بهم می‌زند.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، محور سوم این راهبردهای مقابله را فشار داخلی بیان کرد و گفت: در این فشار داخلی افزایش فشار روانی علیه نظام سیاسی کشور با متهم سازی نظام به فساد و تشدید شکاف‌های اجتماعی است و همچنین تلقین اشتباهات محاسباتی در ذهنیت نخبگان از برنامه‌های آن‌ها در این زمینه است.

وی با بیان اینکه سه مثلث آمریکا، صهیونیست و انگلیس مجموعه‌ای برای ضربه زدن به انقلاب تشکیل داده‌اند، خاطرنشان کرد: سه دستگاه اطلاعاتی مذکور حدود 4.5 سال پیش مجموعه‌ای برای مقابله با جمهوری اسلامی تدوین کرده‌اند که 6 برنامه شامل خروج آمریکا از برجام، افزایش سرسام آور قیمت دلار، نارضایتی عمومی، فتنه براندازی، تورم در حد ورشکستگی و جلوگیری از بازگشت ایران به بحث هسته‌ای را در دستور کار دارد.

وزیر اطلاعات دولت دهم با بیان اینکه دشمن با جنگ روانی که به راه انداخته به‌دنبال به چالش کشیدن کل نظام است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری همیشه تاکید داشته‌اند که دشمن در جنگ روانی می‌خواهد کل نظام را با چالش مواجه کند و با برنامه‌ریزی در حال جلو رفتن است که مقام معظم رهبری بحث مطالبه‌گری را بیان کردند و در جلسات مختلف به این جنگ روانی دشمن تاکید کردند تا مسئولان و مردم آگاه باشند.

وی با بیان اینکه دشمن برای رسیدن به این برنامه‌ها، طرح نفوذ را اجرا کرده است، خاطرنشان کرد: طرحی که امروز در دستور کار قرار داده‌اند نفوذ است که برای آن برنامه‌ریزی سنگینی انجام شده و شامل نفوذ موردی و جریانی می‌شود که در نفوذ موردی دشمن بر روی یک نفر سرمایه‌گذاری کرده و آن را جاسوس می‌کند و در نفوذ جریانی دشمن طراحی کرده که در راستای مقابله با انقلاب، جریانی را در جامعه به راه اندازد.

مصلحی با بیان اینکه مردم باید مطالبات خود را بیان کنند، گفت: نوع مطالبه‌گری دقیق و حکیمانه را باید از مقام معظم رهبری فرا گرفت و مطالبه‌گری باید طوری باشد که باعث بصیرت‌افزایی شود تا در جهت مقابله با طراحی‌های دشمن اقدام شود.

214219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =