۰ نفر
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

علی علیزاده شب گذشته صفحه توئیترش را دی اکتیو کرد تا حسابی سوژه این شبکه اجتماعی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، توئیتر برای خود عالمی دارد و حسابی بین فعالان جدی آنجا جنگ و دعواست. سلبریتی‌های توئیتری بر سر فالوئر بیشتر در دعواهای شان کم از دعواهای لمینیت، ساشا، احلام و بقیه در اینستاگرام ندارند. البته کمی سیاسی‌تر و کمی روشن‌فکرانه‌تر اما در زمان دعواهای شان تقریبا با ادبیاتی مشابه پیش می‌گیرند.

از همان دست ادبیاتی که اگر در استادیوم بود منجر می‌شد به همان پرتاب سنگ و بکش‌بکش‌هایی که این روزها زیاد دیده‌ایم. در دل این دعواها و اتهام‌زنی‌ها، علی علیزاده فعال سیاسی لندن‌نشین که در هفته‌های اخیر حسابی خبرساز شده است و از حمید فرخ‌نژاد تا دیگر چهره‌های سیاسی داخل‌نشین را به دلیل عدم رعایت اصول ملی مورد انتقاد قرار داده است و حسابی جنجالی شده، یک‌باره اکانت توئیترش را دی اکتیو کرد.

او در یک‌ساله گذشته مطالبی را در نقد مجله میهن چاپ پاریس نوشته بوده و آن‌ها را متهم به دریافت کمک از عربستان کرده بود و انگار صاحب این نشریه از او در لندن شکایت می‌کند. علی علیزاده بعد از یک‌سال از او پوزش می‌خواهد و بعد اکانتش را دیشب دی اکتیو می‌کند.

علیزاده علیز

این اتفاق به سوژه‌ای در توئیتر بدل شده بود. این تنها افرادی مثل حسین درخشان و دیگر منتقدان «علیز» نبود که شروع کنند به توئیت‌های متوالی درباره او که حتی در جریان اصول‌گرایی فعالان جوان این طیف هم توئیت‌هایی داشتند و در حمایت از او به افرادی چون حقیقت‌نژاد و حسین درخشان که خود در دو سوی مختلف هستند انتقاد می‌کردند و خلاصه این فعال سیاسی لندن‌نشین که در دو سال گذشته به عنوان کارشناس مدعو بی‌بی‌سی اسمش سر زبان‌ها افتاد و به رسانه ملی راه پیدا کرد، با تعلیق فعالیت‌هایش در توئیتر هم حسابی خبرساز شد.

حال باید دید او در بازگشت به فعالیت توئیتری چه توضیحی در این باره می‌دهد. البته شاید او هم مثل رضا رشیدپور بعد از چند وقت برگردد و بی‌توجه به این غیبت، کارش را از سر بگیرد و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده است!

۴۵۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =