پادوانی: نه پرستار داشتم و نه هزینه‌های توانبخشی‌ام را پرداخت کردند

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال در هفدهمین دوره لیگ برتر به انتقاد دوباره از مسئولان پیش این باشگاه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم به تشریح وضعیت خود پرداخت و به دلیل اینکه مشغول فیزیوتراپی بود، کمتر توانست صحبت کند. او بار دیگر به تشریح مشکلاتش پرداخته و پرده از حقایقی برداشت. او در گفت‌وگوی جدید خود اظهار داشت: می‌خواهم به برخی مشکلاتم پس از مرخص شدن از بیمارستان و رفتن به خانه‌ام در تهران اشاره کنم. پس از گذشت یک ماه از ترخیص، مشکلاتم شروع شد.

وی افزود: کسی که تخت و صندلی چرخدار را از بیمارستان برای من فرستاده بود، تماس گرفت و گفت که باید آنها را برگردانم، چرا که باشگاه استقلال پول آن را پرداخت نکرده است! پس از آن چندین بار با استقلالی‌ها تماس گرفتم تا اینکه آنها پول وسایل را پرداخت کردند. از مؤسسه‌ای که باید پرستار می‌فرستادند، برای من به مدت دو روز هیچ پرستاری فرستاده نشد. آنها هم گفتند که باشگاه استقلال هزینه‌ها را پرداخت نکرده است و دیگر نمی‌توانیم کمک کنیم. پس از انجام چندین تماس دوباره برایم پرستار فرستادند، اما 20 روز پیش این مؤسسه دوباره برای پنج روز هیچ پرستاری برایم نفرستاد و این بار هم به خاطر مسائل مالی. الان فقط یک پرستار دارم.

مدافع برزیلی پیشین استقلال خاطرنشان کرد: در مرکز توانبخشی، تا همین یک هفته پیش هزینه‌هایم را پرداخت نکرده بودم و بعد از دو ماه و نیم با کمک بعضی از دوستان، آنها صورتحساب‌های مرا پرداخت کردند، چون باشگاه استقلال وعده داده بود که هزینه‌ها را پرداخت کند، اما این اتفاق نیفتاد. چندین بار با مسئولان استقلال تماس گرفتم که به مرکز توانبخشی بیایند و هزینه‌ها را پرداخت کنند، اما آنها این کار را نکردند و فقط برای گرفتن عکس با من و قرار دادن آن در شبکه‌های اجتماعی می‌آمدند.

پادوانی افزود: مدیریت قبلی باشگاه پس از مصدومیتم گفت که همیشه از من حمایت می‌کند، اما این اتفاق رخ نداد. آنها چندین بار در حالی به بیمارستان آمدند که یک عکاس همراه‌شان بود. آنها هرگز بدون عکاس نمی‌آمدند و همیشه تصاویر و وعده‌های خود را شبکه‌های اجتماعی قرار می‌دادند، اما وعده‌های‌شان هرگز عملی نشد. آنها وعده داده بودند تا قراردادم را تمدید کنند، اما هیچ وقت پیشنهاد قراردادی جدید برای همکاری ندادند. امیدوارم با حضور رئیس و مدیریت جدید، باشگاه هوای مرا داشته باشد و به من کمک کند.

وی تصریح کرد: در دو سال بازی در استقلال و شش سال حضورم در ایران،‌ من همیشه خودم را وقف فوتبال ایران کرده‌ام و در زمین بازی با تمام وجود تلاش کرده‌ام. انتظار احترام و کمک بیشتری از باشگاه داشتم. این وضعیت برای من خیلی ناراحت‌کننده است. آنچه که در این روزهای سخت به من قدرت می‌دهد، پیام‌ها و دعاهایی است که از طرف بسیاری از مردم به ویژه ایرانیان دریافت می‌کنم که از بدو ورودم به این کشور همیشه از من حمایت کرده‌اند به خصوص بعد از اتفاقی که برایم افتاد. از همه هواداران به خاطر لطف و محبت‌شان تشکر می‌کنم، محبت آنها به من قدرت بیشتری می‌دهد تا زودتر سلامتی کاملم را به دست بیاورم.

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =