فروشندگان غیرمجاز ارز در قم دستگیر شدند/ دستگیری عامل پخش تصاویر خصوصی در قم

رئیس پلیس آگاهی استان قم از شناسایی و دستگیری هفت نفر دلال و فروشنده غیرمجاز انواع ارز در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: مجموعه فرماندهی انتظامی استان قم با محوریت پلیس آگاهی همسو با سیاست‌های کلی دولت و دستورالعمل‌های صادره از ناجا جهت ایجاد ثبات در بازار ارز، طرح استانی مبارزه با دلالان و فروشندگان غیرمجاز ارز از ابتدای خردادماه به مرحله اجرا گذاشته است.

وی افزود: در این طرح که در حال برگزاری است، پس از رصد محل فعالیت دلالان و شناسایی فروشندگان غیرمجاز ارز در هسته مرکزی شهر تاکنون تعداد هفت نفر دلال و فروشنده غیرمجاز ارز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: از دستگیر شدگان انواع ارز متعلق به کشورهای مختلف کشف شد که برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد.

دستگیری عامل پخش تصاویر خصوصی در قم

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قم از دستگیری فردی که اقدام به دسترسی غیرمجاز و پخش تصاویر خصوصی فردی در شبکه‌های اجتماعی می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ علی موالی اظهار داشت: فرد ناشناسی که با دسترسی از طریق ایجاد صفحه شخصی با نام جعلی، اقدام به پخش تصاویر خصوصی فردی می‌کرد، توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: با انجام یکسری تحقیقات پلیسی، متهم به بزه خود اعتراف و هدف از انجام این اقدام را سرگرمی و کنجکاوی عنوان کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان قم به هموطنان توصیه کرد: شهروندان به خصوص بانوان از قرار دادن تصاویر شخصی خود در فضای مجازی جداً خودداری و رمز ترکیبی قوی را برای دسترسی غیرمجاز تصاویر خود انتخاب کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =