تاکید معاون وزیر کار بر توسعه صنایع تبدیلی در کردستان

معاون توسعه اشتغال وکارآفرینی وزیر تعاون کار ورفاه اجتماعی گفت: اقتصاد بیجار اقتصادی کشاورزی است و باید جنس اشتغال برای نسل های آینده به سوی صنایع تبدیلی و خدماتی سوق داده شود‌.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، عیسی منصوری در جلسه تخصصی بررسی وضعیت اشتغال که در محل سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد عنوان کرد: توسعه بازار می تواند راهی برای بهبود وضعیت اشتغال و استقبال سرمایه گذار های جدید باشد.

وی گفت: تک تک افراد در هر پستی باید خود را مسئول بدانیم و مسائل ومشکلات را بصورت ریز به ریز موردبررسی قرار دهیم تا از حجم نارضایتی عمومی کاسته شود.

منصوری اظهار داشت: کاهش حجم سرمایه در شهرستان بیجار نتیجه تصمیم گیری برمبنای سلیقه می باشد و موارد قانونی دخالت کمتری در این امر دارد.

معاون وزیر کار عنوان کرد: به واحدهای صنعتی فعال زیر ده هزار نفر سرمایه در گردش تعلق می گیرد،اما ساز وکار بانک دچار مشکل است که باید اصلاح شود.
وی تاکید کرد: در اینده ایی نزدیک طرح هایی که باسرمایه ۲۵۰ میلیون در کارگروه اشتعال شهرستان تایید می شود.

وی اقتصاد شهرستان بیجار را اقتصاد کشاورزی خواند وعنوان کرد: با توجه به استقبال و اشتغال مردم دیار گروس به کشاورزی باید جنس اشتغالزایی را به سوی صنایع تبدیلی و خدماتی سوق داد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =