مقدم شهردار یاسوج با بیان اینکه ۶۵ هزار نفر در سکونت‌گاه‌های غیر رسمی یاسوج زندگی می‌کنند، گفت: به نوعی این افراد از خدمات شهرداری یاسوج بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، نستهن مقدم اظهار داشت: اعتبارات دولتی از محل‌های مختلف پاسخگوی نیاز شهروندان نبوده به گونه‌ای که برای بهسازی معابر ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.


وی با تاکید بر اینکه درامدهای شهرداری نیز راه به جایی نمی‌برد، عنوان کرد: در گذشته شهرداری یاسوج در زمینه ایجاد درامد داخلی تنها نگاهش به بحث عوارض و جریمه‌ برخی کمیسیون‌ها بوده که همین امر سبب وارد کردن صدمات جبران ناپذیری شده است.


مقدم ابراز کرد: ایجاد درامد پایدار جزو اولویت‌های مدیریت شهری یاسوج بوده و در این زمینه آماده هرگونه همکاری با سرمایه گذاران در حوزه شهری هستیم و در این زمینه پروژه‌های نیز تعریف شده است.


شهردار یاسوج افزود: این شهر به عنوان پیشانی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند نگاه ویژه مسئولان و متولیان امر بوده و انتظار می‌رود از سرجمع اعتبارات استان مبلغی را برای عمران و آبادی شهر یاسوج اختصاص دهند.


مقدم ادامه داد: در شهر یاسوج افرادی از تمام نقاط استان سکونت داشته و به نوعی روزانه افرادی از جای جای این دیار و حتی از سایر استان‌ها از خدمات شهرداری یاسوج بهره‌مند بوده که به طور حتم ارائه خدمات مطلوب به این افراد نیازمند نگاه ویژه شورای برنامه‌ریزی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =