تسنیم نوشت: رئیس سازمان بسیج مستضعفین از برخورد قاطع نیروهای انقلابی با محتکران خبرداد و گفت: در چند روز گذشته اقلام احتکار شده زیادی توسط نیروهای بسیج کشف و تحویل مراجع قضائی شده است و به محتکران هشدار جدی می‌دهیم که با این عمل آنان به‌شدت برخورد می‌شود.

سردار غلامحسین غیب پرور دقایقی پیش در حاشیه حضور در مناطق محروم شهرستان بجنورد در جمع خبرنگاران از برنامه قاطع بسیج در برخورد با محتکران خبرداد و اظهارداشت: در شرایطی که مردم تحت فشارهای تورم و گرانی هستند برخی دست به احتکار و انبار کردن مایحتاج اصلی زندگی مردم زده‌اند که باید برخورد جدی با آن‌ها شود.

وی درباره برنامه بسیج در رابطه با کشف و برخورد با محتکرین افزود: برنامه‌ای در جهت شناسایی محتکرین و کسانی که انبار می‌کنند به تمام رده‌های مقاومت ابلاغ شده و رده‌های مقاومت در سراسر کشور در این زمینه مامور شده‌اند.

غیب پرور با بیان اینکه باید هم‌افزایی انقلابی در کاهش فشارها برمردم انجام شود، تصریح کرد: یکی از راه‌های کاهش فشارها٬ نظارت و بازرسی و شناسایی است که البته با هماهنگی و کمک مراجع ذیربط قانونی امکان‌پذیر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به کسانی که ‌نسبت به مردم با احتکار کردن و انبار کردن ظلم می‌کنند هشدار داد و گفت: اول نصیحت می‌کنم و به آن‌ها می‌گویم که در ادامه با برخورد انقلابی نیروهای مردمی مواجه خواهند شد و بنابراین اگر شناسایی و دستگیر شدند مراجع قضایی قرار است برخورد قاطع و جدی با این محتکران داشته باشند. امیدواریم بار مردم را اضافه نکنند.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته کشف چندین انبار احتکار خودرو، برنج، لوازم یدکی خودرو و لوازم ساختمانی از دستاورد‌های این برنامه بسیج است و هم‌چنین برخی سرشاخه‌های این احتکار هم دستگیر شده‌اند.

2329

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =