پرینتری که با فرمان صوتی چاپ می‌کند

ایسنا نوشت: شرکت "اچ‌پی" پرینتری تولید کرده است که طراحی آن مانند کتاب است و می‌تواند با دستیارهای صوتی هماهنگ شود.

دستگاههای "پرینتری"(چاپگر) تا به امروز با گذر زمان به روز نشده‌اند و اگرچه شما می‌توانید مثلا از گوشی موبایل خود فرمان پرینت را صادر کنید ولی این دستگاهها نمی‌توانند امکان اتصال همیشگی را برای کاربران فراهم آورند و بسیاری از آنها حس دستگاههای دهه 90 میلادی را القا می‌کنند.

حال شرکت "اچ‌پی"(HP) پرینتری تولید کرده است که طراحی خلاقانه‌ای دارد. این چاپگر جوهر افشان موسوم به "تانگو"(Tango) است و امکان پرینت در همه‌ جا را برای کاربرانش فراهم می‌سازد.

در چاپگرهای جوهرافشان از یک" کارتریج" به عنوان منبع رنگ استفاده می‌شود . این کارتریج بر روی صفحه‌ای که قرار است روی آن عمل چاپ انجام شود حرکت می‌کند و جوهر از نازل‌های بسیار ریز آن بر روی صفحه می‌ریزد و عمل چاپ انجام می‌شود.

این پرینتر با دستیارهای صوتی "الکسا"( Alexa)، "مایکروسافت کورتانا"( Cortana) و "دستیار گوگل"( Google Assistant) هماهنگ می‌شود. به عنوان مثال اگر شما بخواهید از یک تقویم پرینت بگیرید، نیازی نیست که به سمت پرینتر بروید یا از اپلیکیشن خاصی استفاده کنید.

پرینتری که با فرمان صوتی چاپ می‌کند

تانگو با استفاده از صدای کاربر کنترل می‌شود و ظاهری مانند یک "کتاب" دارد. لایه رویی یک نوع از این پرینتر که "تانگوایکس"(Tango X) نام دارد، از جنس پارچه‌ کتان است.

ویژگی ظاهری تانگو، آن را به پرینتری قابل حمل تبدیل می کند.

ویژگی جالب این پرینتر این است که یک سرویس جوهر فوری دارد که در زمان اتمام جوهر پرینتر، به طور خودکار جوهر بیشتری سفارش می‌دهد.

پرینتر جدید "اچ‌پی" می‌تواند در هر یک دقیقه ۱۱ صفحه را پرینت بگیرد.

این پرینتر از ماه آینده با قیمت ۱۴۹ دلار به فروش خواهد رسید. این در حالی است که قیمت "تانگو ایکس" ۵۰ دلار گران‌تر خواهد بود و با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

پرینتری که با فرمان صوتی چاپ می‌کند

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =