ایجاد اشتغال صنعتی مستلزم حمایت ویژه از صنایع کوچک است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: با توجه به میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه های مختلف صنعت، درصد قابل توجهی از اشتغال صنعتی استان در حوزه صنایع کوچک شکل گرفته است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان: " اخلاق محمدیان " با اشاره به نقش صنایع کوچک و متوسط در میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در سطح استان اظهار کرد: استان خوزستان دارای رتبه دهم میزان اشتغال صنعتی ایجاد شده در سطح کشور است و قطعا درصد قابل توجهی از این اشتغال را صنایع کوچک به دلیل زود بازده بودن و ظرفیت بالای اشتغال زایی ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: صنعتگران فعال در زمینه صنایع کوچک و متوسط می توانند تحولی اساسی وارزش افزوده ای کم نظیر را با خود به عرصه صنعت و تولید آورده و باعث رشد کمی و کیفی درخور توجهی شوند اما این امر مستلزم حمایت از آنان در نوسان های اقتصادی است تا روند کارآفرینی، تولید و اشتغال تداوم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان یادآور شد: کاستن از فشار بیشتر هزینه های تولید مثل عوارض، مالیات، حقوق گمرکی ، تامین ارز مورد نیاز، تامین مواد اولیه و غیره می تواند کارگشای بسیاری از مشکلات و تضمین کننده رشد صنعت، اشتغال ،گردش سرمایه و تولید باشد. 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =