مهدی تاج پاسخ تندی از علی کریمی شنید تا شاید بهتر پی ببرد باید در استفاده از شبکه‌های اجتماعی دقت بیشتری داشته باشد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج که به تازگی احتمالا به پیشنهاد مشاورانش صفحه اینستاگرام زده تمام تلاشش این است که از این طریق درباره مسائل فوتبالی اظهار نظر کند اما او در مقام رئیس فدراسیون گاهی یادش می رود که بعضی از این موضع‌گیری‌ها به جایگاه فدراسیون فوتبال آسیب وارد می کند.

مثلا اینکه در دل دعواها با علی کریمی و انتقادهای او از یک طرف و شکایت های این طرفی از سوی دیگر، دادن پیام تبریک به کریمی مشخص است که چه بازتابی خواهد داشت. البته وقتی رئیس به علی دایی تبریک گفته اگر به کریمی نمی گفت قطعا همین تبعات را داشت اما پیام دادن به کریمی و بعد گذاشتن استوری رفقا در واتساپ که کاملا مشخص است اشتباها جای فوروارد کردن پیام تشکر کسی برای دیگری، آن را استوری کرده است، مشخص است که به واکنش علی کریمی می انجامد.

اما چرا علی کریمی به پیام تبریک اعضای تیم ملی که کی‌روش هم در برمی گیرد، اعتراض نمی کند؟ پاسخ ساده است چون اینجا کی‌روش هوشمندانه خود را در پیشانی قرار نداده و کریمی چرا باید تبریک اعضای تیم ملی کشورش را نپذیرد؟

این تنها پست مهدی تاج از این دست نیست.

مثلا اینکه رئیس فدراسیون فوتبال پستی بگذارد و بگوید ان‌شالله یکی از تیم های شیرازی لیگ برتری شود در رقابتی که ۱۴ تیم دیگر برای دو سهمیه اش می جنگند، مشخص است که بلوا به پا می شود. 

معلوم است که از همین پست عادی در روزهای حساس لیگ می شود به فدراسیون فشار آورد و با یک اشتباه داوری به سمت شیرازی ها همه چیز را به هم ریخت!

شاید هم مشاوران رسانه ای و هم خود مهدی تاج با دقت بیشتری روی این دست خبرسازی های‌شان تمرکز کنند.

 

258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =