۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

ایسنا نوشت: رهبر اقلیت در مجلس نمایندگان آمریکا ضمن آنکه از مردم خواست برای درک و ارزیابی رفتار رئیس جمهور ترامپ با عربستان سعودی، رد پول را دنبال کنند، تاکید کرد هنگامی که مسئله به پادشاهی عربستان مربوط شود، رئیس جمهور آمریکا دچار تضاد منافع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هیل، نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا که از ایالت کالیفورنیا است، به شبکه سی ان ان گفت: به نظر من برای درک رفتار دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با عربستان، باید رد پول را دنبال کنیم.

 

نانسی پلوسی

وی افزود: آیا فکر می‌کنید ترامپ به خاطر سرمایه‌هایش تضاد منافع دارد؟ من نیز همین نظر را دارم. ترامپ به خاطر سرمایه‌هایش و هتل‌هایش و آن چیزی که فقط خدا از آن اطلاع دارد، در رفتارش با عربستان به منافع‌اش می‌اندیشد.

پلوسی این اظهارات را در جریان نشستی درباره مرگ جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی مطرح کرد؛ روزنامه‌نگاری که به گفته مقامات ترکیه و عربستان در داخل کنسولگری ریاض در استانبول کشته شده است.

نانسی پلوسی گفت: اقدامات سعودی‌ها واقعا شرم‌آور است. آنها با یک "استخوان‌بُر" ظاهر شده و می‌گویند خاشقجی درگیری را آغاز کرد! نه این طور نیست. آنها با یک استخوان‌بر ظاهر شدند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =