کیهان نوشت: پنج شنبه و جمعه گذشته، برنامه سینما چهار سیما به بهانه نمایش یک فیلم، از سریال استعماری تولید شده در تلویزیون طاغوت تعریف و تمجید کرد!

در برنامه سینما چهار، پس از نمایش فیلم «ای ایران» ساخته ناصر تقوایی، متنی به‌شدت ضعیف و غیرکارشناسی خوانده شد که در قالب آن سریال دایی جان ناپلئون هدف تعریف و تمجید قرار گرفت.

این سریال که تاکنون چندین بار از شبکه بهایی «من و تو» نیز به نمایش درآمده، بر اساس کتابی به همین نام پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ساخته شده و در کل، وجه استعماری و استکباری انگلیس و جنایات لندن‌نشینان را تنها یک توهم توصیف می‌کند!

 

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    3 11
    سریال دایی جان ناپِلئون را باید به زباله دانی انداخت
  • بی نام A1 ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    4 0
    تحلیل کیهان از اینکه " کار کار انگلیسیهاستجمله مشهور سریال دائی جان ناپلئون" یک طنزه ، خودش طنزه. کیهان دقیقا سریال رو 180 درجه وارونه تفسیر میکنه. اتفاقا سریال در مذمت انگلیسیهاست. اتفاقا با زبان طنز، انگلیس به سخره گرفته میشه. این مسخره کردن برای شما مسخره س یا سریال رو ندیده تشریف بردی قاضی؟ فکرش رو بکنید کیهان رو بذارن فیلم تحلیل کنه خسته نباشی اخوی. شما بهتره بری شخصیتهای سیاسی رو تحلیل کنی که اون هم هر 4 سال تحلیلت روشن عوض میشه. خسته نباشی با اینهمه نبوغ که باد از هر طرف بیاد گرفتارشی