در شرایطی که خبر آمده بود مجید عسکری از حضور در بازی‌های آسیایی انصراف داده است اما ظاهرا ماجرا طور دیگری بوده است.

رضا پورعالی:«مجید عسکری از حضور در بازیهای آسیایی انصراف داد.» این خبر یک هفته پیش رسانه ای شد و در توضیح آن آمد، مجید عسکری خودش این تصمیم را گرفته و دلیلش هم آماده نبودن او، برای حضور در بازیهای آسیایی است. خود عسکری عنوان کرد: «از وقتی که نامم را در فهرست نفرات رزرو تیم گذاشتند، روحیه مناسبی برای تمرین کردن نداشتم و از شرایط مطلوب آمادگی فاصله گرفتم. الان هم شانسی برای کسب مدال ندارم و ترجیح می دهم به مسابقات نروم.»

جالب آن که وقتی از محمد حسین برخواه درباره مجید عسکری سئوال شد هم، او همین حرف ها را زد: « مجید شرایط را به گونه ای می بیند که هیچ شانسی برای رفتن روی سکو ندارد و به همین خاطر از حضور در بازی های آسیایی انصراف داد!»

و جالب تر آن که نه اعضای شورای فنی دراین باره حرفی زدند و نه رئیس و دبیر فدراسیون. اما حالا بعد از یک هفته خبر آمده که نام مجید عسکری دوباره در لیست اعزامی به بازیهای آسیایی قرار گرفته است. به همین راحتی. بدون آنکه رئیس، دبیر یا اعضای همان شورا حرفی بزنند. وقتی مجید عسکری از حضور در بازیهای آسیایی انصراف داد، شورای عریض و طویل عالی فنی فدراسیون وزنه برداری کجا بود که تشکیل جلسه بدهد و درباره این تصمیم نظر بدهد؟ حالا که مجید پیشمان شده، نقش شورای عالی فنی فدراسیون وزنه برداری چیست؟

مگر می‌شود یک ورزشکار در آستانه بازیهای مهمی چون بازیهای آسیایی از حضور در بازیها انصراف بدهد و فدراسیون بگوید چشم! بعد همان ورزشکار از تصمیمش پشیمان شود و باز فدراسیون بگوید چشم! آنجا خانه خاله است یا فدراسیون وزنه برداری؟! دلیل این حجم از عدم صداقت و پنهان کاری برای چیست؟ بدون شک این وسط گناهی متوجه مجید عسکری نیست، اما باید از ارکان مدیریتی فدراسیون پرسید، که در آن فدراسیون چه خبر است؟ اگر سفرهای انتخاباتی و تبلیغاتی اجازه می دهد، لطفا کمی به خود وزنه برداری خدمت کنید.

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =