چهارمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو و با مشارکت و حضور گسترده بیش از 500 شرکت فعال در حوزه تولید دارو و صنایع وابسته مرتبط همزمان با روز جهانی داروساز 2 تا 4 مهرماه 1397 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، ارائه آخرین دستاوردها و نوآوری‌های در زمینه دارو و صنایع وابسته، معرفی ظرفیت و پتانسیل موجود شرکت‌های فعال در زمینه دارو و صنایع وابسته، برقراری ارتباط با مراکز تحقیقاتی علمی داخلی و بین‌المللی، ایجاد بستر مناسب برای تجارت بین‌المللی در زمینه دارو و صنایع وابسته و بویژه حمایت از تولیدات داخلی و توسعه صادرات دارویی در شرایط کنونی کشور از اهداف چهارمین دوره این نمایشگاه خواهد بود.

با توجه به چشم انداز برگزارکنندگان نمایشگاه در راستای تبدیل ایران به هاب (قطب) دارویی منطقه خاورمیانه، برنامه‌های مختلفی جهت افزایش اثرگذاری ابعاد مختلف تجاری، علمی و فرهنگی نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

برپایی "سومین نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم پزشکی، دارویی و دانشگاهی"، " دومین نمایشگاه رسانه‌های سلامت محور" ،" هفتمین همایش طلای سبز ( با هدف معرفی توانمندی‌های کشور در وارد شدن به بازار داروهای طبیعی) و کارگاه‌‌‌های آموزشی و موردکاوی ویژه متخصصین دارویی، صاحبان سرمایه و دانشجویان داروسازان و مهندسین فعال در صنعت دارو از جمله رویدادهای جانبی نمایشگاه ایران فارما خواهد بود.

دارو

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نحوه حضور در نمایشگاه می‌توانند با شماره‌های 6-88203845 تماس بگیرند یا به نشانی اینترنتی www.iranpharmaexpo.com مراجعه کنند.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =