نکونام: سومین بازی است که داوری به ضرر ماست و می‌گویند درباره‌اش حرف نزنید!

جواد نکونام اشتباهات فردی و داوری را عامل شکست 2-1 تیمش مقابل فولاد خوزستان دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از شکست 2-1 نساجی مازندران مقابل فولاد خوزستان، جواد نکونام سرمربی تیم قائمشهری در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت: "روی نقاط ضعف و قوت فولاد کار کرده بودیم و اشتباهات فردی باعث شد که گل دریافت کنیم. هم روی گل اول و هم گل دوم. اشتباهات خودمان دلیل باز شدن دروازه‌مان بود."

نکونام همچنین درباره داوری بازی گفت: "صد درصد می توانم بگویم پنالتی فولاد، پنالتی نبود. سومین هفته است که علیه ما داوری می‌کنند به جای اینکه بازی را ببریم یا باختیم یا مساوی کردیم. پنالتی واقعا خنده داری علیه ما گرفته شد. بعد می‌گویند درباره داوری چیزی نگویید. ۳ بازی است که اتفاقاتی می‌افتد که به ضرر ما است، اما می گویند حرف نزنید. بازی را به همین راحتی باختیم و معلوم نیست در صحنه پنالتی چه کسی به چه کسی خورد."

سرمربی نساجی در ادامه گفت: "همین اتفاق و همین پنالتی باعث شد ذهن بازیکنان ما به هم بریزد و خیلی راحت بازی برده را با باخت عوض کردیم."

او هچنین درباره شرایط نساجی در ادامه رقابت های لیگ گفت: " تیم های بزرگ لیگ هم در خانه دو برد نداشته اند. ما هنوز مشغول یارگیری هستیم. تیم ما خیلی بهتر از این می شود. از این هفته تازه یک مقدار کامل خواهیم شد. با آمدن گئورگی و عبدالله زاده و دفاع وسطمان، تیم بهتر می شود. الان سینک متاسفانه دوباره مصدوم شده است. تیم ما تازه دارد شکلش را پیدا می کند. قطعا تمام فکر ما این است که بازی های خوبی کنیم. انشالله توانایی ماندن در لیگ را داریم ولی من از عملکرد تیمم امشب راضی نبودم."


43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =