باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در صورت فقدان دفترچه درمانی باید موضوع را سریعا به شعبه تأمین اجتماعی اطلاع دهند تا از سوء استفاده‌های احتمالی از آن جلوگیری شود.

بیمه‌شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در صورت فقدان دفترچه درمانی، موضوع را سریعا به شعبه تأمین اجتماعی اطلاع دهند تا از سوء استفاده‌های احتمالی از آن جلوگیری شود زیرا تبعات این سوء استفاده بیمه شده را نیز در بر می‌گیرد.

بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در هنگام مراجعه به مراکز ملکی این سازمان برای دریافت خدمات نیاز به ارائه دفترچه ندارند و با ارائه کدملی خدمات را دریافت می کنند. طرح حذف دفترچه درمانی در مراکز طرف قرارداد ٨ استان کشور نیز آغاز شده ولی در هنگام مراجعه به سایر مراکز طرف قرارداد این سازمان در نیاز به ارائه دفترچه درمانی است، لذا بیمه شدگان و مستمری بگیران در حفظ و نگهداری دفترچه های درمانی بکوشند.

برای دریافت دفترچه درمانی المثنی، تکمیل فرم درخواست صدور دفترچه درمانی المثنی، پرداخت مبلغ خسارت صدور دفترچه درمانی المثنی و ارائه اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی صاحب دفترچه مفقودی، مدارک لازم برای صدور دفترچه المثنی است.

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =