جزئیات تغییر ساعات کاری ادارات مستقر در آذربایجان شرقی

طبق اطلاعیه استانداری آذربایجان شرقی، ساعت کار ادارات مستقر در استان به استثنای مراکز خدمات‌رسان و امدادی، از روز شنبه ۳۰ تیر تا آخر مرداد ماه سال جاری، از ساعت ۶٫۳۰ صبح شروع و ساعت ۱۳٫۳۰ ظهر پایان می‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، استانداری با استناد به مصوبه هیات وزیران درخصوص تنظیم ساعت کاری ادارات و بنا به پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق تبریز، اطلاعیه‌ای را در این خصوص خطاب به کلیه دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی، بانک‌ها و کلیه نهادهای عمومی غیردولتی و شهرداری‌های استان صادر کرد.
در اطلاعیه استانداری آذربایجان شرقی آمده است؛ با عنایت به تداوم شرایط خاص جوی و با توجه به ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق، ساعات کار ادارات استان از روز شنبه ۳۰ تیر تا پایان مرداد ماه سال جاری از ساعت ۶٫۳۰ صبح تا ۱۳٫۳۰ ظهر ( پنج شنبه‌ها تا ۱۲٫۳۰) تعیین می‌شود. مراکز خدمات‌رسان و درمانی و امدادی از این مصوبه مستثنا هستند.
استانداری آذربایجان شرقی در این اطلاعیه تاکید کرده که مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و نهادهای مستقر در استان ضمن نظارت و تلاش جدی در خصوص کاهش مصرف برق، سیستم‌های روشنایی و سرمایشی خود را در پایان ساعت کاری اعلام شده خاموش کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =