معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از شناسایی 150 نقطه حادثه خیر در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ یوسف خدادادی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در جلسه کارگروه وضعی - امنیتی، پیشگیری و کاهش تصادفات و نقاط حادثه خیز با بیان اینکه 150نقطه حادثه خیز در سطح استان اردبیل شناسایی شده است گفت: با تلاش های انجام گرفته 80 مورد از نقاط پرخطر ایمن سازی شده است و 6 نقطه پرخطر نیز تا نیمه نخست سال 97 ایمن سازی خواهد شد.

وی کمبود بزرگراه درسطح استان اردبیل را از مشکلات و عامل اصلی تصادفات عنوان کرد و افزود: استان اردبیل حدود 100 کیلومتر بزرگراه دارد که در مقایسه با استان های همجوار بسیار کم است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: تصادف یک موضوع مهم اجتماعی است که مستقیما با جان و مال مردم سروکار دارد و ضروریست تمامی دستگاه های ذی ربط تمام تلاش خود را انجام دهند تا آمار تصادفات در سطح استان کاهش یابد.

خدادادی افزود: امار کلی نشان می دهد تصادفات در سطح استان اردبیل افزایش یافته است ولی خوشبختانه شاهد کاهش تصادفات منجرب به فوت هستیم.

وی گفت: مسئولان اجرایی باید تمام تلاش خود را انجام دهند با جذب اعتبارات لازم بزرگراه در اردبیل به میانگین کشوری برسد.

وی از نبود دوربین های کنترلی در میدان مبارزان و دروازه مشگین به شدت گلایه کرد و گفت: بسیاری از میادین تازه تاسیس شده مجهز به دوربین هستند اما جاهای پرترددیی همچون میدان مبارزان و دروازه مشکین فاقد تجهیزات کنترلی و امنیتی هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =