کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: آقایان ۲۰ سال پیش یک گل زدند که مردم خوشحال شدند، اما ۲۰ سال است که در شهرهای مختلف به مردم فحش می‌دهند و بی‌احترامی می‌کنند.

به گزارش تسنیم؛ حسین کعبی در مورد شرایط بحرانی سپیدرود در لیگ امسال و اینکه آیا آنها به ادامه فصل امیدوار هستند یا خیر، گفت: ما قطعاً امیدوار هستیم و اگر امیدوار نبودیم الان اصلاً در لیگ برتر حضور نداشتیم. می‌دانیم که هواداران و مردم رشت ناراحت هستند، اما من و دیگر بازیکنان به تنهایی نمی‌توانیم قولی بدهیم. این تیم نیاز به حمایت مسئولان رشت دارد و نباید کار به جایی برسد که سپیدرود دوباره لیگ برتر را از دست بدهد. از مسئولان خواهش می‌کنم تا دیر نشده به فکر سپیدرود باشند.

وی با اشاره به صحبت‌های اخیر خداداد عزیزی که گفته بود جواب بازیکنی را که زیر ابرو بر‌می‌دارد،‌ نمی‌دهد، خاطر نشان کرد: اولاً باید بگویم که من نمی‌خواهم اسمی از شخص خاصی در این مصاحبه بیاورم و اگر فردی می‌خواهد در مورد من صحبت کند، جرأت داشته باشد و مستقیم صحبت کند. من اگر هم زیرابرو برمی‌دارم، اما با احساسات مردم بازی نمی‌کنم، به مردم در استادیوم‌ها فحش نمی‌دهم و 800 میلیون پول بیت‌المال را نمی‌خورم. سعی می‌کنم نان حلال به خانه ببرم و این موضوع برایم مهم است. من خوشحال می‌شوم که زبان بعضی‌ها باز شود و در مورد من حرف بزنند، این افراد می‌خواهند مرا محو کند، ولی مادر نزاییده که کسی بخواهد مرا از این فوتبال محو کند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت همچنین تصریح کرد: یک نفر در رختکن به من می‌‌گفت تو چطور 97 بازی ملی داری ولی من 40 بازی ملی دارم؟! من هم در جواب گفتم که من 97 بازی ملی انجام دادم، چون یک فوتبالیست قوی بودم و همه مربیان هم قبولم داشتند. آقایان گفته‌اند من، مبعلی، علوی، بداوی و کاملی‌مفرد به برانکو پول می‌دادیم تا برای تیم ملی بازی کنیم در صورتی که خیلی‌ها واقعیت‌ها را می‌دانند و نیازی نیست توضیح بدهم. آقایان هر کجا که دوست داشته باشد با آنها رودررو می‌شوم.

بازیکن پیشین تیم ملی یادآور شد: 20 سال پیش یک گل زدند که مردم خوشحال شدند، ولی 20 سال است که در شهرهای مختلف به مردم فحش می‌دهند و بی‌احترامی می‌کنند. آیا اتفاقات اهواز یادتان رفته است؟ آیا اتفاقات مشهد را فراموش کرده‌اید؟ خودتان دیدید که همین دو هفته پیش چه رفتاری با هواداران سپیدرود داشتند. آن تک‌به‌تک برابر استرالیا را یک بچه هفت ساله هم می‌توانست تبدیل به گل کند و البته مهم‌تر از همه این است که یک بازیکن یا مربی بداند که چگونه در زمین یا روی نیمکت رفتار کند.

کعبی خاطرنشان کرد: بهتر است آقایان به این و آن در مورد من پیغام ندهند و هر جا که دوست داشته باشند با من مستقیم صحبت کنند. در همین بازی در دقیقه 13 توسط هواداران تشویق شدم و مردم رشت هم نامه دادند که به تیم برگردم. شما فکر می‌کنید چرا این اتفاقات در مورد من افتاد؟ چرا هواداران علی کریمی را دوست دارند؟ آقایان حتی به دو همبازی من که جزو بزرگان فوتبال ایران هستند هم تهمت زدند که بهتر است زیاد در موردش حرف نزنم. من دوست ندارم این مسائل ادامه داشته باشد، ولی کسی نمی‌تواند در مورد من حرف بزند. اگر از من آتو دارند رو کنند که اتفاقاً خیلی خوشحال می‌شوم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =