۰ نفر
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵
بدهی شهرداری کرج به وزیر جهاد کشاورزی

تسنیم نوشت : محمود حجتی ، وزیر جهاد کشاورزی در مراسم افتتاح ساختمان تصفیه سرم‌های درمانی موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم‌سازی رازی گفت: ما از شهرداری کرج بسیار طلبکاریم و اراضی بسیاری به آنها داده‌ایم.

محمود حجتی صبح امروز در مراسم افتتاح ساختمان تصفیه سرم‌های درمانی موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم‌سازی رازی که در موسسه رازی برگزار شد، اظهار داشت: ما از شهرداری کرج بسیار طلبکاریم و اراضی بسیاری به آنها داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه من از استاندار کرج می‌خواهم تمام فضای سبزی که برای تحقیقات است را حفظ کند، افزود: این عرصه تولید واکسن و سرم واقعا عرصه‌ای است که دنیای امروز به آن نیاز دارد.

وزیر جهاد کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه مرزهای دانش هم مرزهای واکسن است و باید این موضوع قوت پیدا کند، عنوان کرد: امروز تقاضای جهانی زیاد است و کشورهای همسایه در ارتباط با واکسن دام و طیور تقاضای بسیار زیادی دارند.

حجتی با اشاره به اینکه ایران پرورش دهنده دام و طیور در منطقه است، تصریح کرد: ما باید بالهای خود را باز کنیم و کارهای خود را در این زمینه گسترش دهیم.

وی ادامه داد: باید ظرفیت، تاریخ و سرمایه سنگین نیروی انسانی در این موسسه را در نظر گرفت تا بتوان در منطقه، کشور به مرکزیت این موسسه تبدیل شود زیرا تمام کشورهای اطراف در صدد تقاضای این واکسن‌ها هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =