معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: درگیری مسلحانه با اسلحه کمری و چاقو منجر به کشته شدن جوان 31 ساله و مجروح شدن شدید دوست وی توسط نمایندگی خودرو در همدان شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سرهنگ حسین بشری، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: مقارن ساعت 18:45 دقیقه عصر جمعه طی تماسی با پلیس 110 این واقعه اطلاع رسانی شد.

بلافاصله مامورین کلانتری محل به همراه پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی همدان در این نمایندگی حاضر شدند.

ماجرای از این قرار بوده که ظاهرا 2 نفر با حضور در یکی از نمایندگی های خودرو شهر همدان به علت تاخیر در تحویل خودرو با مسئول این نمایندگی مشاجره می کنند.

افزایش مشاجره و درگیری لفظی بین طرفین، موجب شد که مالک نمایندگی با استفاده از سلاح گرم به سمت یکی از آنها شلیک کند.

پس از شلیک تیر اول که به سمت پای یکی از معترضان بوده، اسلحه دچار مشکل شده و شلیک نمی کند.

اما مالک نمایندگی، اسلحه را کنار گذاشته و با استفاده از چاقو چندین ضربه به ناحیه سر و گردن دیگر فرد مراجعه کننده وارد می کند.

مجروحان به بیمارستان بعثت همدان منتقل شدند اما یکی از آنها که جوان 31 ساله ای بود، بر اثر اصابت ضربات چاقو و به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید فوت می کند.

نفر دوم نیز بخاطر اصابت گلوله در بیمارستان بستر است و وضعیت عمومی وی مناسب گزارش شده است.

پس از اعلام این موضوع به فوریت های پلیسی 110، ماموران به محل مراجعه و با هماهنگی مقام قضایی مالک این نمایندگی را دستگیر کردند.

متهم با پنهان کردن سلاح، قصد انحراف در مسیر پرونده و مقصر جلوه دادن مصدمان را داشت که با ذکاوت پلیس و کشف سلاح در چاه فاضلاب، به جرم خود اعتراف کرد.

قاتل در تحقیقات اولیه علت درگیری را اختلاف حساب با مشتری عنوان کرده است با این وجود تحقیقات پلیسی برای کشف حقیقت ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =