فارس نوشت: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک توسعه تعاون آمادگی برای حمایت از تعاون‌گران در دستور کار دارد. صندوق ضمانت نیز حمایت از تعاون‌گران را با ضمانت وام اشتغال زایی آنها از 250 تا 300 میلیون تومان در دستور کار خود دارد.

انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از 425 پروژه تعاونی کشوری به صورت ویدئو کنفرانس، گفت: اگر به تدابیرمقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی و تاکیدات رییس جمهور در رابطه با اشتغال مولد و پایدار توجه داشته باشیم و بخواهیم با تحریم‌های ظالمانه‌ای که استکبارجهانی علیه کشور و مردم تحمیل کرده، مقابله کنیم یکی از راههای برون رفت از این مسئله ، مردم نهاد کردن اقتصادکشور است که مهمترین آن هم رونق و ترویج بخش تعاون است.

وام و تسهیلات بانکی

وی تصریح کرد : هم اکنون بانک توسعه تعاون آمادگی کامل را برای حمایت از تعاونگران در دستور کار دارد . صندوق ضمانت نیز حمایت از تعاونگران را با ضمانت وام اشتغال زایی آنها از 250 تا 300 میلیون تومان را در دستور کار خود دارد.

وی به سیاست‌گذاری‌های معاونت امور تعاون، وزات تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز پرداخت و گفت : با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در استانها وجود دارد با ایجاد یک زنجیره تکمیلی می‌توانیم بخش تعاون کشور را که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم هست توسعه دهیم.

بندپی به نقش این بخش از حوزه مردم نهاد در رونق بخشیدن به اقتصاد کشور افزود : بخش تعاون ، بخشی است که از انباشت ثروت جلوگیری کرده و در توزیع عادلانه ثروت به آحاد جامعه می‌تواند نقش آفرینی کند.

وی تاکید کرد: در بخش تعاون با سرمایه اندک می توانیم اشتغال بیشتر فراهم کنیم و عمران و آبادانی را همه کشور شاهد باشیم، بنابراین سیاست وزارت تعاون،کارو رفاه اجتماعی در حوزه تعاون این است که این گونه اقدامات را سرعت ببخشیم و با حمایت همه جانبه آن را تقویت کنیم .

17231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =