خبرگزاری صدا و سیما نوشت: رئیس جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی تبلیغات انتخاباتی برای نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات میاندوره ای آتی این کشور، گفت: ما باید بار دیگر قدرت را به مردم آمریکا بازگردانیم و این به رأی شما مردم آمریکا در انتخابات نوامبر بستگی دارد.

باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، روز گذشته (دوشنبه) در بخشی از سخنرانی خود در همایش تبلیغات انتخاباتی در شهر لاس وگاس در ایالت نوادا برای نامزدهای دموکرات در انتخابات میاندوره ای این کشور که فقط دو هفته تا برگزاری آن باقی مانده است،گفت: «برخلاف بعضی از افراد (دونالد ترامپ)، من واقعاً تلاش می کنم حقایق را بگویم. من حقایق را باور دارم. من به واقعیاتِ مبتنی بر حقایق باور دارم و به سیاستِ مبتنی بر حقایق معتقدم. من اصلاً قبول ندارم که همین طور از خودم حرف (های غیرواقعی) دربیاورم.»

اوباما: باید عقلانیت را به سیاست برگردانیم

رئیس جمهور سابق دموکرات آمریکا افزود: «ما اکنون (در انتخابات میاندوره ای) این فرصت را داریم که عقلانیت را به سیاست خودمان (در آمریکا) بازگردانیم. ما اکنون می توانیم کفه‎ی ترازوی قدرت را به نفع شما، یعنی مردم آمریکا، سنگین کنیم (و قدرت را به شما بازگردانیم). علت این است که فقط یک کنترلِ واقعی روی سوءِ استفاده (سیاستمداران) از قدرت وجود دارد و تنها یک کنترل واقعی روی سیاستگذاریِ بد وجود دارد و آن (کنترلِ واقعی) شما و رأی شما است؛ بله، شما.»

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =