سیاوش رضوانی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بهشهر ،. در بخشی از این پیام آمده است: بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در سال ۹۶ با افتتاح فاز دوم و بهره برداری از پروژه های بخش خصوصی و دولتی توسط ریاست محترم جمهور تحولی شگرف را در تولید و اشتغال منطقه به وجود آورده است. متن پیام بدین شرح است:

«یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن الحال »

نوروز سرآغاز شکوفایی، تجدید حیات طبیعت و زمزمه تجلی ذات لایزال الهی در تغییر فصول و تحول احوال‌هاست که نوید بخش ، گذار از زمستان و شروع فصلی جدید مملو از شوق در حرکت به سوی رشد ، تعالی و پیشرفت تا نیل به اهداف متعالی ایران عزیز اسلامی است.

سال ۱۳۹۶ تحت زعامت و منویات رهبر معظم انقلاب ، سال پرشکوه و زرین دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ایران بود که البته حادثه تلخ و ناگوار ازدست دادن دریانوردان عزیز، شجاع و ایثارگر کشورمان در کشتی سانچی با تالم و تاثر خاطر همراه شد.

امسال بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گام بلندی را را در راستای تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال " برداشت ، افتتاح فاز دوم و بهره برداری از پروژه های بخش خصوصی و دولتی بندرامیرآباد توسط ریاست محترم جمهور نویدبخش تحولی شگرف در تولید و اشتغال منطقه می باشد.

فرا رسیدن سال نو اگرچه پایانی است بر یک سال تلاش صادقانه ، اما سرآغازی است بر یک سال کوشش و خدمتی دیگر است سالی که باید همراه با امید به فردایی بهتر ، بر تلاش خویش بیافزاییم.

اینجانب فرا رسیدن بهاران شکوهمند را به حضور پرمهر یکایک همکاران گرامی و جامعه دریایی کشور تبریک عرض نموده و سالی پر بار توأم با سلامتی و موفقیت را برای شما و خانواده محترمتان از خدای متعال مسئلت دارم.

سیاوش رضوانی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =