احسان علیخانی با انتشار متنی در اینستاگرام به انتقاد سیروان خسروی خواننده پاپ واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احسان علیخانی متنی را در اینستاگرام در واکنش به سخنان انتقادی سیروان خسروی از برنامه‌های تلویزیون در تحویل سال منتشر کرد که بدین شرح است: سال بايد تحويل ميشد،با يك تفاوت و ملاحظه، تقديرِ تقويمِ پايانِ سال، ٤٠ دقيقه مانده به تحويل سال را با شب شهادتِ امام هادي (ع)مقارن كرد و حالا قواعدِ تلويزيون براي مراعات فضا، در اين لحظات گفتيم چه كنيم كه فقط حرفهاي بي ثمر و تكراري نباشد، ياد شهروز افتادم، شهروزي كه در آخرين روز فيلمبرداري مستند ديگري در زندان از كنارم گذشت و با همان لهجه آذري بهم گفت:١٢سالِ زندانم و دخترم در مركز بهزيستي زندگي ميكند و كسي نيست كه از شاكيانم رضايت بگيرد و حتي شماره تلفن مركز بهزيستي را سالهاست گم كرده است و صداي دخترش را حتي نشنيده، با زحمت بسيار و لطف كسي كه اصرارش به گمنام بودن است تمام هماهنگى هاى لازم را جهتِ رضايت از شاكيان شروع كرديم و شهروز ٢٨ اسفند آزاد شد، چرا جلوي دوربين دخترش را ديد؟! چون هزاران نفر ديگر شبيه شهروز چشم انتظارند و وظيفه رسانه و امثال من و تو ، فرياد زدن براي كمك است.

انعكاس دردِ مردم كه از هر كار ديگري براي آن لحظات سخت تر است از دعوت بي دليل آدمها و تكرارِ حرفهاي تكراري، كاشكي بودين و لرزيدن دست و پاي شهروز و مبينا را پشت صحنه از خوشحالي ميديدين، دوست عزيزم،با ديدنِ ١ دقيقه ويدئو ٢٠ ساعت جشن و سرور را ناديده نگير،من صداي مردم بودن،در هر فرصتي از دردِ مردم گفتن را دوست دارم، جمع كردن انبوهي از رفقاي سلبريتي در يك قاب در كارنامه من در سال‌هاي گذشته بسيار است امسال هم ميزبانشان بودم با افتخار ، اما من تعهد هنرمند در هر بزنگاهي را نسبت به جامعه و مردم ستايش ميكنم ، بغض مهمانانِ من در لحظه دعاي تحويل سال،اشك ذوق و معرفت بود براي عقد نو عروسمان و پدر دار شدن مبينا روبرويشان ،اوجِ شادي برنامه من ، جشن عقد دو زوج كرد سر پلِ ذهابي بود كه زديم و كوبيديم برايشان،كه بهنام،شادترين را برايشان خواند و ما جيغ خوشحالي ميزديم براي نو عروسي كه پدر و مادرش در دنيا نبودند و اشك شوق ميريخت،٢٠ ساعت زديم،كوبيديم،جيغ زديم،خنديديم،لحظاتي از شاديهايمان در برنامه در ويدئو بالا هست ٤ روزه ديگه همه فراموش ميشود ، قابِ مبينا كنارِ پدرش و حال خوبِ نو عروسانِ سر پلِ ذهابي،در بهارنارنج ابديست،

شادي فقط لبخند من و تو در لحظه نيست، شادي ميتواند خلق معجزهاي ساده و ماندگار در زندگي آدمهاي رنج كشيده باشد،
جامعه من درد زياد دارد و انتخاب من بي تفاوتي به درد مردم نيست، تا جان دارم ميگويم و نشان ميدهم،بلكه شما هم معجزه اي كني
در ضمن به لطف شما مردم مهربان، نزديكِ يك ميلياردو ششصد ميليون تومان،پول در روز عيد براي خريد تجهيزات پزشكي براي معلولين ذهني و ارزاق مناطق محروم جمع آوري شد.»

سیروان خسروی روز گذشته با انتشار متنی در اینستاگرام (اینجا) از روند برنامه های تحویل سال تلویزیون انتقاد کرده بود.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 29
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    0 0
    تا وقتي اشخاص ديكتاتور نشده اند هر انتقادي كه عليه شون ميشه را بلافاصله پاسخ ميدن، درست يا غلط به هر حال جواب ميدن
  • بی نام RO ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    140 9
    تو نه ریاضی سرت میشه نه امار نه خیلی چیزای دیگه. کی گفته برای شاد کردن دو نفر ادم باید کل مخاطبها رو به فنا بدی. خیلی مهربونی بلند شو برو در خونشون خوشحالشون کن وقت این همه مخاطب رو هم نگیر. کلی نشستی توجیه پیدا کردی واسه خودت.
    • آکا A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
      7 25
      مگه ما ایرانی نیستیم؟ مگه ما مدام پز نمیدیم که شعر سعدی بر سر در سازمان ملل نقش بسته که "بنی ادم اعضای یکدیگرند..." یک بیتش میگه "چو عضوی بدرد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار".... عجیبه که این همه کامنت برای اینکه مشکل دیگران ربطی به ما نداره؟؟؟ پس چرا از یه پولدار توقع داریم رنج یه فقیرو بفهمه؟ بخدا این کامنتها مجوز اینکه سواره از پیاده خبر نداشته باشه. این همه فلاکت جامعه امروزی بخاطر این شکاف نیست؟ ..شاید سعدی ایرانی نبوده یا ما نیستیم؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    74 10
    تصنع و ریا...
  • ناشناس DE ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    129 6
    استاد همیشه در لحظات جشن عمومی یک کشور ، احتمال وقوع مصیبت و یا حادثه غمناک برای یک یا چند نفر یا خانواده وجود دارد، کدام عقل سلیم می پذیرد که شادی یک ملت تحت شعاع غم چند نفر یا چند خانواده باشد. هر چند گفتار کلامی و اظهار همدردی با کسانی که در لحظه تحویل سال جدید و یا هر جشن دیگری مصیبت دیده باشند، امری انسانی و قابل تقدیر است. اما بردن دوربین در عمق فضای غم و اندوه و گریه و زاری آنها و نمایش آن برای عموم مردم و عوام فریبی است.
  • بی نام DE ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    89 3
    یه میلیارد و ششصد میلیونو از بریز و بپاشهای مملکت جمع میکردی دل مردمو خون نمیکردی
  • بی نام EE ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    3 0
    متاسفم برات مجری
  • شهاب A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    0 1
    نه داخلی ها و نه خارجی ها خوب نبودن
  • پژمان A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    94 5
    عید نوروز تنها روز شاد این مملکته لطفا این رو هم به عذا نکنید . چرا برای عذاداری هزینه میشه ولی برای شادی حرام میشه
  • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    86 3
    آقای علیخانی لطفا توجیه نکنید بخدا زشته شما قلبا به حرف هایی که می زنید اعتقاد ندارید این از سر و شکلتان پیداست داداش
  • بی نام US ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    82 5
    جناب علیخانی وقتی شما و مدیران صدا و سیما درکی از لحظات مهم برای مردم ندارید. نتیجه اش میشه اجرای ماه عسل در لحظه تحویل سال. هیچکس نگفته که از درد مردم نگو و دل پدری چشم انتظار را شاد نکن. بلکه هر نکته مکانی دارد و هر حرفی زمانی. شما هرگز در لحظه دفن میت نوای شادی سر نمیدی و بر عکس در لحظه عقدکنان ترانه اندوهناک نمی خونی. پس همه این کارهای خوبی که گفتی را می توانستی در ساعتهای منتهی به تحویل سال بکنی البته با نشان دادن همان پشت صحنه هایی که گفتی و در دقایق نزدیک به تحویل سال هم فقط به شادی و سرور می پرداختی. مردم ما به اندازه کافی خودشون درد دارن و ملت بی دردی نیستن که لازم باشه مرتب درد دیگران را در هر لحظه ای حتی تحویل سال تو چشمشمون بکنیم و تازه افتخار هم بکنیم.
  • اچ دی A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    0 0
    تقصیر علیخانی نیست مشکل در مدیریت صدا و سیما است
  • امیر سینا A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    5 69
    با اینکه به صورت کلی علاقه ای بهش ندارم ولی حرفاش منطقیه و کارشون ارزشمنده
  • بی نام RO ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    70 5
    آخ آخ چه فرهنگ سازی کردی به قول داونه در پاورچین من که متحول شدم. نمایش ترحم مطلق و بردن آبروی مردم. به تیازمند باید تو خفا کمک بشه نه جلوی 80 میلیون آدم
  • بی نام IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    44 6
    برو دنبال کارت
  • بی نام TR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    2 1
    آقای علیخانی عزیز دوست مهربانم. لطفا خودت یکبار دیگر برنانه ات را در آخرین لحظات سال و ثانیه های مانده سال به تحویل ببین . برادرم جانم به قربانت کجای دنیا این چنین می کنند کجای دنیا با گریه به استقبال سال جدید می روند ؟؟؟ می دانی چرا عده ای از قدرتمداران و مدیران این رسانه میلی اینقدر تلاش دارند که مرذم شاد نباشند؟ برادر آنها دوست دارند جامعه ای افسرده داشته باشیم جامعه افسرده یک جامعه منفعل است و هیچگاه نمیتواند فکر کند و خواهان حق و حقوقش باشد ...
  • بی نام TR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    55 3
    آقای علیخانی عزیز بدون آوردن غم مردم روی آنتن در آن لحظه هم میتونستید مشکلات اون عزیزان رابرطرف کنید در ضمن شما یک ماه کامل در ماه رمضان برای دراوردن اشک مردم وقت داشتید حداقل لحظه سال تحویل چنین نمی کردید.
  • علی RO ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    2 36
    قضاوت سخته. هم حق با احسان که دوست داره مردم به نیازمندها و گرفتارها هم فکر کنن هم کمک، هم حق با سیروان که شادی را حق مردم میدونه
  • بی نام DE ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    5 47
    درود بر احسان
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    21 5
    شاید هنرمندا توقع دارن همش از اونا واسه عید و تحویل سال دعوت بشه و اونجور که اونا میخوان برگزار بشه ولی بقیه هم هستن که فکرهای دیگه ای دارن و از خود مردم تو جشن تحویل سال دعوت میکنن مردمی که شاید به اندازه هنرمندا شاد نباشن ولی از شادی همه خوشحال میشن.
  • علی A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    45 6
    چرا حرص میخورید ،کمتر از ده درصد مردم این برنامه هارو تماشا کردند
  • شاهان A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    44 6
    کاسب گریه.کاسب غم و غصه مردم.
  • بی نام DE ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    47 6
    احسان علیخانی همین الان هم دست از حماسه سازی بر نمیداره و سعی می کنه با نگارش قشنگ یه اتفاق بد رو توجیه کنه . نکن عزیز من . معجزه نکن . بذار در لحظه شاد باشد ملت الان فک کردی مثلا با این کارت تخم شادی کاشتی تو دل ملت و 360 روز سال رو میخندن و شادن ؟؟ نه عزیز من ملت ما با همین شادی های لحظه ای سرپاست در زیر پوست وگرنه اینقدر زخم هست که نوبت این کارای ریشه ای و معجزات شما نمیرسه .
  • درایور A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    45 5
    آقای احسان علیخانی میبخشید کوچه علی چپ از کدوم وره ؟
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    1 0
    من ندیدم
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    0 0
    خیلی بد بود برنامه ات الکی دفاع نکن
  • آکا A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    4 47
    من دوستدار سیروان هستم ولی نباید موافق بود که با لبخند و شادی ظاهری دردهای پنهان جامعه را رنگ کرد.... احسان خان تحمل کن انتقادات کسانی که اگر لحظه ای از درد و مرارت و سیاهی و تلخی زندگی هایی را که نشان میدهی داشتند هرگز راضی به لبخند و شادی دیگران نبودند حتی لحظه سال تحویل.... بازهم به داد مردم بی پناه برس...
  • بی نام A1 ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    17 1
    سلبریتی؟؟
  • ابراهیم RO ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
    0 2
    ملت مابسیارملت نوعدوست هستندواین رابه وضوع درحادثه هائی که براشون رخ داده درکمک رسانی واظهارهمدردی ثابت کردندجاداشت این قضیه دربرنامه های دیگه عنوان میشداماایاماایرانیان سرسفره هفت سین براسلامتی وشفای مریضان دعانمیکنیم وحاجت رواشدن همه گرفتارهاراازخدانمیخواهیم خوشبختی همه جوانان راارزونمیکنیم خوب این حالات کجاش غم واندوه هست ولطف کنیدمعنی شادی وسروررابطوراشکارابیان نمائیدکه این شادی وجشن وسروردرصداوسیماچگونه بایدباشد