فرماندار املش در چهارمین روز از بهار97 در گفتگو با خبرنگاران گفت: طی چند روز گذشته بالغ‌بر ۲۰ هزار گردشگر وارد شهرستان تاریخی املش شده‌اند و این آمار هرروز در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یونس محمودی فرماندار و رئیس ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان به همراه مهندس حیدری نژاد معاون خود و جمعی از اعضاء ستاد اجرائی خدمات سفر نوروزی شهرستان در چهارمین روز از بهار 97 ، ضمن بازدید از ایستگاه‌ها و اقامتگاه های مسافران نوروزی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جاذبه‌های دیدنی املش گفت: با توجه به تاریخی و توریستی بودن شهرستان املش از مناطق و بناهای زیبا و دیدنی این شهرستان می‌توان خانه‌های صوفی، استخر زربیجار، پارک گلستان، روستای زیبا و تفریحی «تابستان نشین»، بقعه آقا سید حسین(ع) کشکلایه، برج تاریخی میل امام، منطقه ییلاقی خصیل دشت و منطقه ییلاقی هلو دشت نام برد که مسافران به همراه جاذبه‌های زیبای دیگر می‌توانند از این مناطق و بناهای زیبای این شهرستان دیدن کنند.
فرماندار املش خاطرنشان کرد: در طی چند روز گذشته بالغ‌بر ۲۰ هزار گردشگر وارد شهرستان املش شده‌اند و طبق نظر کارشناسان این حوزه این آمار هرروز در حال افزایش است.
وی افزود: در شهرستان املش دو مجتمع اقامتی تفریحی لوزان و خصیل دشت در طول ایام نوروز میزبان مسافران نوروزی هستند.
فرماندار املش در ادامه ضمن بازدید از ایستگاه‌های نوروزی شماره یک املش و شماره 2 رانکوه از بیمارستان املش بازدید و از بیماران عیادت کرد.
رئیس ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان املش در ادامه از مدارس و اقامتگاه های مسافران نوروزی بازدید به عمل آورد و ضمن خیرمقدم به آنان از نزدیک با مسافران مقیم صحبت و آنان را مورد تفقد خود قرار داد.

در پایان فرماندار به همراه جمعی از مسئولان شهرستان به دیدار خانواده‌های معظم شهیدان محمدصادق و محمدباقر لطیفی امام و شهید عیسی دربندی رفتند و از نزدیک با پدران و مادران این شهدا دیدار کردند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =