۰ نفر
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

با چند کلیک ناقابل در قرعه کشی 6 تن بنزین و 20 کدتخفیف 50 هزارتومانی بیمه‌بازار شرکت کنید!!

یک تیر و دو نشان

اگر در جشنواره هیجان‌انگیز بیمه‌بازار از تاریخ 19 خرداد تا 9 تیربیمه ثالث و یا بیمه بدنه خود را به صورت آنلاین از طریق سایت بیمه‌بازار بخرید، می‌توانید جزء 6نفر برنده خوش‌شانس ما باشید.

چطور در قرعه‌کشی شرکت کنیم؟

فقط کافیست بیمه خودرو یا موتور سیکلت خود را در تاریخ این جشنواره از هر شرکتی که می‌خواهید از طریق سایت بیمه‌بازار بخرید تا در قرعه‌کشی شرکت کنید. همچنین در صورتی که در این تاریخ نیازی به خرید بیمه خودرو یا موتورسیکلت ندارید، می­توانید با ثبت یادآور تمدید بیمه وسیله نقلیه خود در قرعه کشی شرکت کنید!

و اما جوایز شگفت‌انگیز بیمه‌بازار:

 6 تُن بنزین برای 6 نفر

با خرید بیمه ثالث، بدنه و یا ثبت یادآور در سایت بیمه‌بازار، برنده 1تُن بنزین شوید. چرا 1 تُن بنزین؟ با فرارسیدن فصل تابستان و تعطیلات و افزایش سفرهای ایرانیان چه هدیه‌ای هیجان‌انگیزتر و بهتر از 1تُن بنزین آن‌هم برای 6 نفر؟ 1تُن بنزین، حدودا معادل مصرف یک سال خودروی شماست!

20 کد تخفیف 50 هزار تومانی

به جز اهدای 6 تُن بنزین به 6 نفر از برندگان، 20 کد تخفیفِ 50 هزار تومانی خرید بیمه بدنه هم برای شما شرکت‌کنندگان عزیز در نظر گرفته‌ایم که بتوانید بیمه‌نامه‌تان را ارزان‌تر از همه‌جا بخرید.

ورود به سایت بیمه‌­بازار و شرکت در قرعه­‌کشی

قرعه کشی و اهدای جوایز

بیمه‌بازار در تاریخ 9 تیر، ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه، 6 برنده خوش‌شانس ۶ تُن بنزین و برندگان ۲۰ کد تخفیف ۵۰هزار تومانی خرید بیمه بدنه را به صورت لایو از حساب اینستاگرام خود معرفی خواهد کرد!

بیمه‌بازار چه‌کار می‌کند؟

بیمه‌بازار سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه‌های شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه آتش‌سوزی، بیمه عمر و بیمه درمان است که امکان نرخ‌گیری و خرید این بیمه‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برای مشتریان را فراهم نموده است. 

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783185