مهر نوشت: در آخرین آمار از میزان مخاطبان سریال‌های رمضانی، «رهایم نکن» در رتبه اول و «بچه مهندس» و «سر دلبران» در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

طبق آخرین نظرسنجی‌هایی که سازمان صدا و سیما از تماشاگران سریال‌های رمضانی گرفته است، سریال‌های «رهایم نکن» ساخته محمدمهدی عسگرپور در شبکه سه و سریال «بچه مهندس» ساخته علی غفاری در شبکه دو در رتبه‌های اول و دوم میان پربیننده ترین سریال‌های رمضانی از نظر مخاطبان قرار دارند.

سریال «رهایم نکن» به تهیه‌کنندگی علی پورکیانی امسال دقایقی بعد از افطار از شبکه سوم سیما پخش شد که طبق آخرین نظرسنجی‌ها تا اوایل هفته سوم پخش حدود ۵۴ درصد در کل کشور بیننده داشته است.

همچنین سریال «بچه مهندس» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی که از شبکه دو سیما روی آنتن رفت، با حدود ۳۵ درصد در رتبه دوم قرار دارد. نکته مهم درباره این سریال این است که دقیقه نود به پخش رمضان اضافه شد و ژانر آن کودک و نوجوان است.

سریال «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی نیز در رتبه سوم پخش قرار دارد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند زندان RO ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
    2 8
    با سلام از تهیه کنندگان سریال بچه مهندس خواهش میکنیم سری دوم و ادامه این سریال را تا زمان بزرگ شدن بچه ها یعنی جواد و رسول و مژگان نشان بدهند
  • بی نام A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
    1 0
    حیف پول که خرج بوه مهندس شده مگه قرارنبود سریال پدر پخش بشه اگه سریال جدید نداشتید حداقل قدیمی می گذاشتید..بچه مهندس باید از پویا پخش میشد حداقل