خانه ملت نوشت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از برگزاری نشست مشترک روسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در خصوص FATF خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی داورانی درباره نشست امروز روسای کمیسیون‌های مجلس، اظهار داشت: در نشست امروز روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی، آقای فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون‌ امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و آقای کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، گزارشی از وضعیت اقدام تروریستی در اهواز را بیان کردند و توضیحات مرتبط با این بحث جهت اطلاع نمایندگان ارائه شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همکاری اعضای کمیسیون‌ها برای برگزاری مباحث تخصصی در خصوص FATF نیز در این جلسه مطرح شد، بیان کرد: به پیشنهاد رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، مقرر شد تا جلسه مشترک روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با حضور نمایندگان دستگاه‌های دولتی و سایر مجموعه‌های غیردولتی برگزار شود تا ابعاد مرتبط با FATF مورد بررسی قرار گیرد، به زودی این نشست برگزار می شود.

وی افزود: موضوع دیگری که در جلسه روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس بررسی شد، پیشنهاد نشست مشترک روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت بود.

پورابراهیمی با اشاره به شرایط اقتصادی که در کشور شاهد هستیم، ادامه داد: علیرغم اینکه مجلس در طول چند ماه اخیر با استفاده از ابزارهای مرتبط با عملیات اجرائی و نظارتی، پیگیر موضوعات بوده، به نظر می‌رسد که وضعیت اقتصادی ایجاب می‌کند که شرایط جدیدی به دولت گوشزد شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد که به زودی نشست مشترک با تیم اقتصادی دولت، معاون اول رئیس جمهور و آقای روحانی با حضور روسای کمیسیون تخصصی مجلس برگزار شود.

وی افزود: هدف از این نشست بررسی آخرین اقدامات دولت در محورهای مختلف به ویژه مسائل ارزی است که طبیعتا انتظار این است که دولت و بانک مرکزی اقدامات فعال‌تری نسبت به شرایط موجود داشته باشند.

پورابراهیمی ادامه داد: اعتقاد داریم که شرایط اقتصادی کشور علیرغم همه مسائلی که در داخل و خارج از کشور مطرح می‌شود، قابل مدیریت است، روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس معتقدند که مسائل مختلف بیان شده و راهکارهای اجرائی برای دولت در نظر گرفته شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها مجلس اعلام کرده که همکاری کامل با دولت دارد تا قوه مجریه بتواند بر مسائل اقتصادی فائق آید، گفت: مجموع این اقدامات پیگیری می‌شود تا به هدف برسیم.

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =