در روز جمعه ۳۰ شهریور، اخباری درباره حضور احمدی‌نژاد در مراسم شام غریبان بیت رهبری، پیش‌بینی از وضعیت دلار و شگرد عجیب یک سارق برای فرار از دست پلیس بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست،حضور احمدی‌نژاد در مراسم شام غریبان بیت رهبری در صدر اخبار نشست. آقای نتانیاهو، سرویس‌های اطلاعاتی شما خوب می‌دانند زمان خداحافظی رسیده است هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین جنگنده‌های ارتش و سپاه فردا از کدام پایگاه‌ها به پرواز درمی‌آیند؟ را خواندند.

در سرویس اقتصاد، پیش‌بینی یک اقتصاددان از تضعیف دلار در آینده پربازدیدترین خبر بود. کاربران همچنین خواستند بدانند جدیدترین نرخ مسکن در منطقه الهیه چقدر است؟ معاونان شریعتمداری استعفا دادند نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، تصویر دیده نشده سحر دولتشاهی در یک مراسم مذهبی توجه کاربران زیادی را جلب کرد. گردنبند گرانقیمت همسر محمدرضاپهلوی بر گردن بازیگر هالیوودی نیز دیده شد. کاربران همچنین فیلم لحظه دردناک درگذشت هنرمند پیشکسوت هنگام اجرای تعزیه را دیدند.

در سرویس جامعه،شگرد عجیب سارق برای فرار از دست پلیس مورد توجه قرار گرفت. واکنش عضو شورای شهر به شکایت قالیباف از او دیگر پربیننده این سرویس بود. چه زمانی ساعت‌ها را عقب می‌کشند هم دیده شد.

در سرویس بین‌الملل، اولین اقدام روسیه پس از تجاوز رژیم‌صهیونیستی خبر پربازدیدی شد. نگرانی مشاوران ترامپ از احتمال توافق جدید با ایران دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. دلیل اصلی سقوط هواپیمای نظامی روسیه در سوریه چه بود؟ نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، خبر استوری بازیکن مغضوب هواداران برای پرسپولیس تعجب کاربران را در پی داشت. علی کریمی دقیقاً از کدام حرف عادل فردوسی‌پور شاکی شد؟دیگر پرکلیک این سرویس بود. عکس جذاب پسر شفر از جاده بارانی شمال هم بیننده زیادی داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =