در سومین روز پاییز هر گرم طلای 18 عیار با افزایش ۷هزار و ۶۲۰ تومانی به بیش از ۴۶۱ هزار تومان رسید و همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امامی نیز با قیمت ۴میلیون و ۸۱۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش خبرآنلاین،‌هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح امامی با ۱۰۰هزار تومان افزایش قیمت، حداکثر به ۴میلیون و۸۱۱ هزار تومان رسید و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز با رشد ۵۰ هزار تومانی با قیمت حداکثر ۴میلیون و ۴۱۰ هزار تومان معامله شد. امروز در بازار هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۲۹هزار تومان افزایش قیمت حداکثر به نرخ ۲میلیون و ۳۳۳هزار تومان خرید و فروش شد. 

سکه

سکه

بررسی‌ها نشان می‌دهد که هرگرم طلای ۱۸عیار با ۷هزار و ۶۲۰تومان افزایش به قیمت  ۴۶۱ هزار و ۲۷۰ تومان رسید و در همین روز طلای ۲۴عیار با ۱۰هزار و ۱۵۰ تومان افزایش با قیمت هرگرم ۶۱۵ هزار و ۲۰ تومان معامله شد. 


طلا

طلا

طلا

نگاهی به نرخ ارزهای مختلف در بازار نشان می‌دهد دلار با ۲۱۸ تومان افزایش به ۱۶ هزار و ۲۸۶ تومان رسیده و یورو نیز با ۲۵۰تومان افزایش قیمت با نرخ ۱۹هزار و ۱۰۰تومان معامله شده است. پوند انگلیس نیز با ۳۲۳تومان افزایش به نرخ ۲۱هزار و ۲۸۴ تومان در بازار داد و ستد شده است. 

بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت سایر ارزها نظیر درهم امارات،‌لیر ترکیه،‌ یوان چین،‌ دلار کانادا و استرالیا،‌ روپیه هند و ... نیز افزایش داشته است. 

ارز

ارز

 

223224

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    0 2
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • بی نام IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    2 0
    لطفا دیگه این چیزا رو اعلام نکنین . والا سردرد گرفتیم ... اعصاب ملت بهم ریخته .
  • بی نام ES ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    0 0
    آقای رییس کل بانک مرکزی کجایی؟