سرمربیان استقلال و پرسپولیس گفت‌وگوی جالبی با برنامه نود داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آستانه دربی روز پنجشنبه، دوربین برنامه نود گفت و گوی جذابی را با سرمربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال ترتیب داد که صحبت مربیان این دو تیم را در ادامه می خوانید:

برانکو ایوانکویچ: دربی برای ما خیلی مهم است. کل ایران از این نمایش لذت می برد و با آن زندگی می کند. کل ایران برای این بازی کری می خوانند.من خوشحالم که بخشی از این نمایش بزرگ هستم. برد مقابل استقلال می تواند یک روحیه مضاعف برای ما ایجاد کند قبل از بازی با السد و من مایلم که هردو بازی را ببریم. حیف شد که در نیمه نهایی نمی توانیم مقابل استقلال بازی کنیم. آن ها مقابل السد عالی بازی کردند. من طبیعتا مهاجم هستم و آماده پذیرفتن ریسک هستم. همانطور که هواداران می خواهند. بارها شده که بخاطر این ریسک بازی را باخته ایم اما خوشحالم که تمام تلاشمان را کرده ایم. ما همیشه دلمان می خواهد ببریم و نمی خواهیم بزدلانه بازی کنیم. از بازیکنانم می خواهم از دربی لذت ببرند و با نشاط باشند. کمتر بازیکنی هست که بتواند در این دربی حضور داشته باشد.
 شیرین ترین لحظه من در دربی گلی بود که بنگستون در آخرین دقیقه به ثمر رساند چون همه را بسیار خوشحال کرد. آن برد 4-2 هم بسیار لذت بخش بود.


وینفرد شفر: من دو دربی را تا الان تجربه کردم. یک بازی را باختم که کل تماشاگران ما را تشویق کردند و یک بازی را بردم که انگار در استادیوم آتش بازی شده بود.همه در دنیا می دانند که این دربی چقدر مهم است. در اروپا هم این بازی را پوشش می دهند.

من حمله کردن را می خواهم اما برای آن احتیاج به بازیکن دارم. احتیاج به هافبک هایی دارم که پایه گذار حمله باشند و مهاجمانی که گل بزنند. من هیچوقت برای تساوی بازی نمی کنم و می خواهم پیروز شوم. بارها در رسانه ها گفتم که باید قرارداد بازیکنانی مثل تیام،جپاروف،مجید حسینی و امید ابراهیمی تمدید شود اما کسی توجه نکرد. اما آن دوران گذشته و ما الان بازیکنان جدیدی داریم. ما فصل گذشته جزو بهترین تیم های آسیا بودیم ولی الان اینگونه نیست و تیم ما تغییرات زیادی داشته و هواداران باید این را درک کنند اما واقعیت این است که باید ببریم. دربی نباید اینطور باشد که ورزشگاه فقط آبی و فقط قرمز باشد.دربی هم برای استقلال است و هم پرسپولیس.

از هواداران استقلال می خواهم بازهم ما را حمایت کنند و به آن ها می گویم که ما هرگز تسلیم نمی شویم.

 

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =