در روز سه‌شنبه اول آبان، جزییاتی تازه از چگونگی به قتل رسیدن خاشقجی مورد توجه کاربران قرار گرفت. همچنین حواشی بازی حساس پرسپولیس با السد قطر بازدید زیادی داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نخستین روز از ماه آبان، بیشتر اخبار پرکلیک زیرمجموعه دو اتفاق قرار گرفتند، مخاطبان پیگیر اخباری تازه درباره چگونگی قتل خاشقجی بودند که اظهارنظر رجب طیب اردوغان نیز از همین دست به شمار می‌آمد. همچنین اخبار دیگری درباره وضعیت املاک در ایران و همچنین بازی حساس و سرنوشت ساز پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازدید زیادی داشتند.

حال نگاهی می‌اندازیم به جزییات پربازدیدهای امروز خبرآنلاین در سرویس های مختلف:

در سرویس سیاست، عکسی جالب از احمدی‌نژاد، قالیباف، هاشمی و لاریجانی پربازدیدترین خبر بود. مصباحی‌مقدم ادعای جدید کریمی‌قدوسی را هم تکذیب کرد هم دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. واکنش تند زائری به تصمیم شب گذشته تلویزیون نیز با عنوان تصمیم دیشب در صداوسیما نسنجیده و احمقانه بود بسیار مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، خبری درباره چگونگی ایجاد قیمت کاذب مسکن توسط مشاوران املاک توجه کاربران را به خود جلب کرد. مهربان شدن قیمت سکه با بازار نیز دیگر پربازدید این سرویس بود. پیشنهادی جالب درباره قیمت بنزین نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، واکنش به حضور گلزار و گودرزی در قامت مجری تلویزیون، با تیتر استفاده نابجای تلویزیون از دو بازیگر مشهور در صدر اخبار نشست. انتقادی به ترویج مشروب خواری و خودکشی در تلویزیون نیز بازدید زیادی داشت. تغییر نام خانوادگی پسر بازیگر سرشناس نیز کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس جامعه، پرسشی درباره ممنوع الفعالیت شدن پرستو صالحی موجب تعجب مخاطبان شد. کشف ۲۴ هزار سکه و ۱۰۰ کیلو طلا در کولر یک خانه کلیک بسیاری خورد. معمای خودکشی‌های مکرر نوجوانان تهرانی در یک شبانه روز بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل، بیشتر اخبار مربوط به ماجرای کشته شدن خاشقجی بازدید زیادی داشتند که از آن جمله جسد خاشقجی پیدا شد پربازدیدترین خبر بود. اردوغان جزییات قتل قاشقجی را فاش کرد نیز مورد توجه قرار گرفت. فیلمی از چگونگی به دام افتادن بن‌سلمان نیز کنجکاوی کاربران را برانگیخت.

در سرویس ورزش، قانون جدید ای‌اف‌سی به سود پرسپولیس پربازدیدترین بود. دیگر خبر پربازدید رنگ و بوی غیرفوتبالی داشت و به روی دیگر سعید معروف،با ادبیاتی زننده اختصاص داشت. خاطره ممنوع التصویر جدید فوتبال نیز کلیک زیادی خورد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =