نامداری: وریا و سیدجلال فیکس تیم ملی می‌شوند/ امضا می‌زنم گلر استقلال به جام‌جهانی‌ می‌رود

اشکان نامداری از قرار گرفتن نام سیدحسین حسینی در لیست استندبای تیم ملی برای بازی با ترکیه چندان ناراحت نشد و معتقد بود این دروازه‌بان به همراه علیرضا بیرانوند گزینه‌های اول و دوم کی‌روش برای بازی در جام جهانی‌ هستند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: گفت‌وگو با مربی دروازه‌بان‌های استقلال را در ادامه می‌خوانید:

سیدحسین حسینی از لیست اعزامی تیم ملی برای بازی با تركیه خط خورد. انتظارش را داشتید؟
البته كه نداشتم ولی شک ندارم او در جام جهانی‌ بازی می‌كند. فكر كنم در روزهایی كه هنوز حسین به تیم ملی دعوت نشده بود به خبرورزشی گفتم او در جام جهانی‌ فیكس بازی می‌كند...

... هنوز هم فكر می‌كنید در جام جهانی‌ فیكس بازی می‌كند؟
ببینید كی‌روش الان در حال محک زدن نفرات حاضر در لیستش است. او می‌خواهد ببیند بین رشید مظاهری و امیر عابدزاده كدام‌یک را می‌تواند به عنوان دروازه‌بان سوم به روسیه ببرد.

یعنی حسینی را به جام جهانی‌ می‌برد؟
شک ندارم بیرانوند و حسینی دروازه‌بانان اصلی تیم ملی هستند. شاید نتوان دقیق گفت كدام‌یک دروازه‌بان اصلی هستند ولی حسینی حتماً در اردوی نهایی با تیم ملی به روسیه می‌رود. این را می‌نویسم و پای آن را امضا می‌زنم.

پس چرا خطش زده است؟
او به حسین استراحت داد.

حسینی فصل بعد در استقلال می‌ماند؟
حسینی با استقلال قرارداد دارد و می‌تواند یک فصل دیگر با استقلال باشد. او و رحمتی قرارداد دارند و هر زمان بخواهند از استقلال بروند باید با هماهنگی باشگاه باشد.

تكلیف ارشیا بابازاده چیست؟
او سهمیه بزرگسال شده و نمی‌دانم باشگاه چه تصمیمی درباره‌‌اش می‌گیرد.

شما هم فصل بعد در كادر فنی استقلال هستید؟
شفر فردی بسیار صادق و روراست است. او با بازیكنان و مربیان صادقانه حرف می‌زند و فكر نمی‌كنم نارضایتی از من داشته باشد كه اگر هم داشته باشد حق طبیعی‌‌اش است. با این همه هنوز نمی‌دانم قراردادم را تمدید می‌كنند یا نه.

وریا هم خط خورده و در لیست استندبای قرار دارد! دلیل این موضوع چیست؟
وریا در دیدار با ازبكستان بازی كرده و شاید به او هم استراحت داده است. وریا و سیدجلال كه کی‌روش آن‌ها را خط‌ زده دو بازیكن فیكس ایران در جام جهانی‌ هستند.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =