۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۴

با یادی از تسخیر کنندگان گمنام سفارت عربستان

مادر بزرگی داشتم که می‌گفت: حرفتو تو دهن نچرخون و همیشه حرفتو کامل بزن. بر همین اساس و درراستای انتشار بیانیه اخیر مجلس محترم خبرگان، بنده هم ضمن همسویی با این جریان و البته در تکمیل عرائض ایشان چنین می گویم: لطفا اسامی همه کسانی که بابت خسارت‌های برجام می بایست عذرخواهی کنند، به طور کامل منتشر شود.

در مورد دولت فیلترگذار که تکلیف مشخص شد و حساب کار به دستشان داده شد. اما یادمان باشد که مجلس و شورای نگهبان هم در این اقدام وحشتناک - با تصویب کردن برجام- سهیم بودند. پس آنها هم واجب العذرند و باید مانند ژاپنی‌ها تمام قد بایستند و مدام سرشان را بالا و پایین کنند و تند و تند معذرت بخواهند! از اینها که بگذریم ... بد نیست یادی کنیم از تسخیرکنندگان گمنامی که با کمترین امکانات و تجهیزات و بدون هیچ چشمداشتی سفارت عربستان را در عرض یکی دو ساعت گرفتند و دم این چموش وحشی را لگد کردند. در ادامه کار، عربستان هم شد گرگ زخمی و آنقدر موش دواند و آنقدر برای یک رئیس جمهور پولکی، پول سلفاند تا او هم جامه و برجام را یکجا و به طریقی که مشاهده شد؛ دراند. اگر جسارت نباشد و اگر هم افشای نام این «پرنده های از روی دیوار» سخت باشد راضی به زحمت نیستیم فقط کافیست بابت کلیه خسارت‌هایی که زدند جلوی آئینه خانه‌شان بایستند و در خلوت؛ از خودشان معذرت بخواهند. به این مو قسم، همین مقدار محاکمه هم، از سرمان زیاد است. اوباما و جان کری هم باید معذرت بخواهند چون آنها هم به توصیه های دلواپسان ما و روزنامه‌های‌شان گوش نکردند و برجام را سردستی امضا کردند.

و در پایان؛ عده‌ای دیگر هم باید معذرت بخواهند که نخواستند به همین راحتی‌ نام‍شان فاش شود. نه اینکه زیرلفظی بخواهند؛ اتفاقا این حضرات کلی هم دست و دلبازند! آنها تا می‌توانستند چیزهایی از طریق زمین به بعضی‌ها دادند و چیزهای دیگری را هم از طریق هوا به بعضی جاها فرستادند!

ای بابا باز هم که حرف مان نیمه تمام ماند و لیست مان را کامل نشد! بگذریم .. اصلا حرف مادربزرگم را فراموش کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
    3 1
    عاااااااالی و بهترین جوابیه به آقای جنتی
  • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
    3 1
    چیزهای دیگری را هم از طریق هوا به بعضی جاها فرستادند خخخخخ