مشکلات شخصی کریمی با کی‌روش هر روز بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی کریمی حرف‌هایی می‌زند که دیگر به طور کامل دور از منطق است و باعث شده تا هواداران هم علیه‌اش موضعگیری کنند. او بعد از خط خوردن سیدجلال از تیم‌ملی برایش نوشت: «سیدجان مقصر خودتی. وقتی هفته هاست آقا.... داره میزنه تو سره بازیکنان ما که نمی تونن با رونالدو بپرن سر بزنن، هیچکدومتون جواب این یارورو ندادین....»
آقای کریمی، این حرف‌ها شوخی است یا جدی؟ چطور توقعی داری سیدجلال چنین حرفی بزند؟ او به خودش می‌تواند دروغ بگوید؟ کدام بازیکن ایرانی است که در سطح رونالدو بتواند بازی کند؟ کدام مدافعی است که می‌تواند ادعا کند رونالدو را مهار می‌کند؟ حتی بهترین مدافعان جهان هم همواره از کریس تعریف می‌کنند و با ترس و لرز مقابلش بازی می کنند. توقع داشتی سیدجلال مصاحبه کند و بگوید کی‌روش حرف مفت می‌زند و او بالاتر از رونالدو می‌پرد؟! حداقل از کریمی که در بایرن بازی کرده توقع می‌رود از این حرف‌ها نزد. او حالا شبیه به کسی است که همه چیز را می‌دانسته و مدام پند و نصیحت‌هایی برای همه دارد. او از همین پند و نصیحت‌ها برای نکونام و پیروانی و ... هم داشت.
نمی‌توان منکر این شد که خط خوردن سیدجلال و وریا اتفاق عجیبی بوده است ولی بدتر از این اتفاق، حرف‌هایی است که علی کریمی به زبان می‌آورد. دیگر همه به این باور رسیده‌اند مشکلات کریمی با کی‌روش شخصی است و قرار نیست کمکی به منافع ملی کند. کریمی مجبور شد کامنت‌های همین پست آخر خود را ببندد. خیلی از هواداران حتی پرسپولیسی‌ها گلایه داشتند که چرا او در آستانه جام‌جهانی اینطوری رفتار می‌کند؟ در نهایت او مجبور شد کامنت‌ها را به خاطر حجم بالای انتقادها ببندد. آیا کریمی نمی‌خواهد حداقل به خاطر منافع ملی سکوت کند؟

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =