فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: ماموران انتظامی این استان در ۲ عملیات جداگانه ۱۳ کیلو و ۹۴۰ گرم مواد مخدر از قاچاقچیان کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ سردار حسین عبدی گفت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر انتقال محموله بزرگ هرویین از مرکز کشور به اردبیل توسط سه سوداگر مرگ در پوشش خانواده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چهار گروه عملیاتی مشترک با مرزبانان اردبیل پوشش انتظامی جاده اردبیل - سرچم را انجام دادند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در هنگام پوشش انتظامی این محور و کنترل خودروهای عبوری، سواری دنا مورد استفاده سوداگران مرگ را شناسایی و توقیف کردند.

او با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی در این عملیات گفت: در بازرسی از خودرو مورد استفاده این قاچاقچیان ۱۱ کیلو و ۹۴۰ گرم هرویین کشف شد.

وی همچنین به دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۲ کیلوگرم شیشه در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مشگین شهر اشاره کرد و گفت: قاچاقچیان با استفاده از یک دستگاه پژو ۴۰۵ محموله مواد مخدر از نوع شیشه را حمل می کردند که دستگیر شدند.

سردار عبدی با تاکید بر ضرورت تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و توسعه اقدامات فرهنگی و اجتماعی در پیشگیری از بلای خانمان سوز اعتیاد اضافه کرد: تلفن ۱۱۰ و ۱۳۰ پلیس به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش های مردمی در رابطه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان مواد مخدر است.

اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در وضعیت سفید قرار دارد. تعداد دقیق معتادان در استان مشخص نیست اما تخمین زده می شود سه درصد جمعیت به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =