وینفرد شفر در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل نساجی حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی در قائمشهر در نشست خبری حاضر شد و صحبت هایش را با حرف زدن درباره داوری اینطور شروع کرد: در یک بازی، سنگ به صورت کمک داور برخورد کرد و صورت او مشخص بود. نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد. این کار فوتبالی نیست. فوتبال یکی از بهترین ورزش‌هاست و اتفاقی که افتاد، اصلاً فوتبالی نبود. مربیان، تیم‌ها، بازیکنان، رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در قبال داور مسابقه مسئولیت بزرگی دارند و زمانی که این اتفاقات می‌افتد، آن را درک نمی‌کنم. همه امروز دیدند که بهترین فرد زمین داور بود. داور روز گذشته خوش‌شانس بود، چون اگر ضربه سنگ کمی بالاتر خورده بود، اتفاق بدی می‌افتاد.

او درباره بازی گفت: نساجی سال‌های زیادی در سطح اول فوتبال نبود و به شما تبریک می‌گویم. مردم قائمشهر مهربان هستند و ورزشگاه امروز فضای خیلی خوبی داشت. در رابطه با بازی باید بگویم که 89 یا 90 دقیقه، بازی را کنترل کردیم و تنها مشکل ما زدن ضربه آخر بود و اگر می‌زدیم، بازی را می‌بردیم. ما باید بیشتر روی ضربات آخر و همچنین ایستگاهی و کرنر کار کنیم. باید کمی هم شانس داشته باشیم تا ضربه بازیکنی چون الحاجی گرو وارد دروازه شود. وقتی این بازی را با دیدار رفت برابر السد قطر یا بازی با پارس جنوبی جم مقایسه می‌کنم، ما امروز بهتر بودیم.

شفر همچنین درباره مسائل مربوط به حسینی و رحمتی گفت: بارها گفته‌ام شایعات زیاد هستند و اصلاً به آن توجه نکنید. دروازه‌بان‌های ما مشکلی ندارند، اما طبیعی است که بازیکن می‌خواهد بازی کند، حالا می‌خواهد دروازه‌بان باشد، دفاع چپ باشد یا هافبک. در ایران در مورد فرش و خاویار زیاد می‌توان صحبت کرد، اما نه در مورد شایعات. قبلاً نه تنها در مورد رحمتی و حسینی، بلکه درباره تیم مطالبی گفته می‌شد که باعث ناراحتی هواداران و حتی خشونت روی سکوها می‌شد. من هیچ وقت دروغ نمی‌گویم. مستقیماً با شما صحبت کرده و غیرمستقیم صحبت نمی‌کنم.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =