رفع آلایندگی از مراتع منطقه کوگان و کدر در شهرستان پلدختر

با تلاش و کوشش پرسنل حفاظت محیط زیست لرستان و جوامع محلی مراتع منطقه کوگان و کدر در شهرستان پلدختر پاکسازی گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، با همت و تلاش پرسنل حفاظت محیط زیست و عشایر منطقه کوگان و کدر شهرستان پلدختر مراتع این منطقه که در اثر اقدام غیر اخلاقی و خلاف قوانین زیست محیطی افراد متخلف با سموم و کودهای شمیایی آلوده شده بود رفع آلایندگی شد.

در این عملیات که با حضور مدیر کل و پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست استان، ادارت شهرستانهای پلدختر و خرم آباد و عشایر منطقه صورت پذیرفت، با انجام آبپاشی بوسیله دستگاه فلکسی بک نسبت به رفع آلایندگی از سطح این مراتع اقدام شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در این برنامه با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفینی که در اقدامی غیر اخلاقی و خلاف قوانین زیست محیطی مراتع این منطقه را با سموم و کودهای شمیایی آلوده نموده اند، از پیگیری جدی و برخورد قاطع با این متخلفین زیست محیطی خبر داد.

مهرداد فتحی بیرانوند با اشاره به تلفات حیات وحش این منطقه در اثر این آلودگی از این اقدام بعنوان یک جنایت نام برد و خاطر نشان نمود برخورد قاطع و بدون اغماض با این تخلفات موجب می شود تا درآینده شاهد تکرار این گونه موارد نباشیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان با تشکر از عشایر این منطقه بخاطر حفاظت و حراست جدی از محیط زیست و منابع طبیعی بر لزوم تلاش و کوشش بیشتر در راستای فرهنگ سازی در حوزه های مختلف زیست محیطی جهت پیشگری از آسیب رساندن به محیط زیست تاکید نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =